לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קשקושי פילוסופיה נכחדת


הכל נראה תמיד טוב יותר בשחור לבן. לא רק תמונות יצירתיות, אם באמת היה טוב ובאמת היה רע - מטרת החיים הייתה נוצרת ביחד איתנו.

Avatarכינוי:  Faust

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

נשים וגברים: לא מבינה אותם


אזהרה!!!

הדברים שנאמרים מכוונים להיות מוקצנים, סטיגמטיים ומכלילים. 

הלוקח את הדברים ברצינות מופרזת יוצא דביל. 

 

~

 

דברים אומרים שהנשים כאלו מסובכות שהן עצמן לא יודעות מה הן רוצות. זה בולשיט, רב הנשים יודעות מה הן רוצות, כמו שרב הגברים יודעים מה הם רוצים. הנטייה היחידה של נשים היא לחשוב. כשאדם חושב יותר הוא מתפתח יותר, ולכן כשהאישה עומדת מול החזיר הגברי - היא לא יכולה לספר לו את כל המסקנות והרצונות שלה, כי היא יודעת שהוא לא יבין, אז בטיפשותו היא פשוט מגמגמת חציי משפטים ומשם נוצרה הסטיגמה הנוראית הזו, שנשים לא יודעות מה הן רוצות. 

 

נשים מוזרות:

  • - אישה שמה עקבים עם המון סנטימטרים, שחורות וגבוהות ונוצצות ומחטבות בצורה מהממת. 
    כשהאישה יושבת, מי מסתכל לעזאזל על הנעליים ואף אחד לא שם לב כמה היא גבוהה ודוגמנית פתאום.
    אבל כשהיא עומדת, היא הולכת כמו אמו עם שפשפת, ואז היא לא נראית כמו דוגמנית גבוהה ויפה, היא נראית כמו אמו עם שפשפת. לא עדיף להתפשר על נעל עם עקב קצר יותר וללכת כמו בן אנוש?
     
  • - למרוח טונות של צבע על עצמך. באיזה עולם זה יפה? מי אמר פעם שזה יפה? איזה גבר בא ואמר:"כן, אני אוהב את האישה שלי צבועה בכל הצבעים היקרים האלו!". ואני לא מדברת על ההיסטוריה של המזרח הרחוק, אלא על גבר מערבי טיפוסי, או ישראלי טיפוסי, כי אנחנו לא בדיוק שייכים למערב. מתי אי פעם גבר שהוא, או גם אישה שהיא, חשבו שמייקאפ וצללית ופודרה ועיפרון שחור גם על הלבן של העין וגם אודם וגם הכל זה יפה? זה מכוער, את לא נראית כמו בנאנוש, ואת כל הזמן מתעסקת האם נמרח לך משהו. זה לא כיף, להסתובב עם מישהו שכל הזמן דואג אם נמרח לו. 
     
  • להירגע משופינג. זה יותר עניין שלי, אבל שופינג זה מדכא. תמיד יש מישהי יותר יפה ממך, יותר רזה ממך, יותר גבוהה ממך ויותר עשירה ממך. מה מרגיע בלהרגיש נמוכה ושמנה ובלי כסף? וגם הדוגמניות שנשואות לכדורגלן  - תמצאו תחביב אחר. מראה זה לא הכל בחיים חיבוק

  • ההתנערות מידע בתחום שהוא בטענה שאתה אישה. זה קצת כבד ורציני, כן כן, אבל מה לעזאזל ציפיתם ממני? אני אישה הרי! (סתם, אני עושה את זה גרוע). ובכל זאת, למה לעזאזל שלא תביני איזה רכב קנית אם את אישה? ולמה לעזאזל שלא תביני בחשמל אם את אישה? והיותר קיצוניות - למה שלא תביני במדע ומחשבים אם את אישה?! מילא תגידי שאת לא יכולה להרים ארון כי את אישה, או להעביר את החיים שלך בלעשות ביד כי את אישה, אבל למה שלא תביני בתחומים כאלו וכאלו כי את אישה?! 
     
  • התירוץ "אני אישה" כשאת נוהגת. לא, הוא לא מתקבל. תתאמני.
     
  • לגלח את הידיים. אל תעשו את זה, עדיף ידיים קצת שעירות מאשר קוצים על הידיים, בחיי. 
     
  • להתכחש לכך שנשים עושות ביד. ביד זה בריא ומומלץ, ולטעמי זה גם מדליק כי כנות זה יותר מדליק מ...טאבו חברתי שאני אפילו לא יודעת מה המקור הדבילי שלו. 
     
  • להתכחש לקקי, או לפחד לדבר על קקי ליד בנים. הגבר ששכח שנשים מחרבות יפה מאוד הוא כנראה לא הגבר שתרצי להתחתן איתו. 
     
  • לחשוב שגברים תמיד מחפשים לדפוק ולזרוק. תבדקי עם מי את מסתובבת, רב הבחורים שהכרתי היו נחמדים למדי. 
     
  • שיוך כל דבר למחזור שלך. את רעבה ונותנת לעצמך לאכול כי את תמיד דואגת כמה לאכול כשאת לא במחזור, ואת יכולה להיות עצבנית כי סוף סוף זה בסדר,סוף סוף את במחזור. סתם, אני בטוחה שיש השפעות, אבל הזוי שלי שמאוכלת חסה נעימה את הופכת לקרנף זולל אריות.
     
  • להכפיש פמיניזם. את כאילו לא בקטע של שוויון? טוב לך להיות מדוכאת? וזה לא קשור לזה שאת רוצה גבר שיגן עליך, זה יכול להיות חמוד ורומנטי, זה קשור לזה שאת טיפשה שלא קולטת את המשמעות של המושגים. 
     
  • לדעת שהכללות וסטיגמות פוגעות בהן, כמו מודל היופי, מודל האם ומודל האופי הנשי, ובכל זאת לא לעשות עם זה שום דבר.

 

גברים מוזרים:

  • מכוניות. כן, מכוניות. 
    כשהייתי בכיתה י' מישהו מקסים התחיל איתי ואמר לי שמה שקסום אצלי זה שאני גבר בגוף של אישה. אמרתי לו לבדוק את הנטיות המיניות שלו, כי זו רמת הייבושים שלי (כן, מאז ועד היום), אבל בסופו של דבר חייכתי ואמרתי לו שזה מגניב. זה באמת מגניב, להיות גבר, יש להם תחביבים טובים יותר. אז פיזרתי את השמועה לכל עבר, שאני גבר בגוף של אישה (אל תרדו עלי, הייתי קטנה).
    בסופו של דבר קרה דבר מביך, ואנשים התחילו לדבר איתי על מכוניות. הדבר היחידי שאני יודעת על מכוניות הוא שיש פג'ו ושזה צרפתי, ואת זה אני יודעת כי המכונית הראשונה של ההורים שלי הייתה פג'ו ואבא שלי סיפר לי שזה צרפתי. אני יודעת שגם אלו עם השמות היפניים הן מכוניות יפניות, אבל כאן נגמר הידע שלי במכוניות. מה מעניין בזה? מה טוב במכוניות? מה לעזאזל יש במכוניות חוץ מעצם העובדה שזה כלי תחבורה? מוזרים, מוזרים מאוד. 
     
  • בהמשך לסיפור שלי שיצאתי מארון הגבריות שלי פעם ראשונה בכיתה י': 
    אחרי שכולם הבינו שאני לא אוהבת מכוניות, הלכו על ספורט. בנים באו ושאלו אותי על ספורט, כאילו זה המבחן האמיתי לגבריות המולדת שלי. ידעתי שטורס הבקיע את הגול ביורו של 2008 כי יצא ככה וראיתי את היורו הזה, אבל אני בחיים לא הולכת לחזור על החוויה הזו שוב.
    ההערה שלי על היורו הרשימה כמה וכמה גברברים, אבל אחרי שכל עניין הספורט התחיל חזרתי להיות אישה בגוף של אישה. לא התאים לי, כל הספורט הזה. משעמם לי לעשות ספורט, למה שלעזאזל אצפה בספורט?! מה מעניין בזה כל כך? למה צריכים לשאוג כמו בהמות כשיש גול? ולמה שונאים את הקבוצות היריבות שנאה מסוכנת? ולמה תמיד זה מגיע עם פיצוחים וכרס מטופחת? 
     
  • הערות כגון:"ככה זה נשים", "נו, את אישה", "זה בגלל שהיא אישה" על דברים לא קשורים בכלל כמו:"אני אוהבת חתולים".
    "מתי את מתחילה ללמוד? מה מרוצה מהלימודים שלך?" - "הממ, אני לא כל כך בטוחה, אבל בסה"כ כן." "אחח, נשים, תמיד לא בטוחות."
    "איך עם חבר שלך?" "בסדר, קצת רבים לאחרונה." "ככה זה נשים, תמיד מחפשות בעיות."
    "...אז נעלבתי בגלל שהיא דיברה אלי לא יפה." "אתן הנשים תמיד נעלבות." "היא קראה לי פתטית ולוזרית..." "אני בטוח שאם היית גבר לא היית מבינה את זה ככה. זה כי את אישה."
     
  • לחפש בחורות להזדיין איתן תוך כדי חיפוש בתולות תכולות עיניים תוך כדי הכפשת נשים מיניות וזורמות תוך כדי הכפת בתולות שחורות עיניים. מה אתם רוצים? ואתם עוד טוענים שהנשים לא יודעות מה הן רוצות? 
     
  • כל דבר שלא הצליח לך בחיים - זה כי את שמנה. אם תרזי, רב הבעיות שלך יפתרו. ותוך כדי הם מברברים לכולן כמה עגלגלות זה יפה ונשי.
    שוב, מה אתם רוצים?  
     
  • להתלונן שמצאת לאישה שערונת באינטימיות, אבל לשכוח מהגבה שנוצרה לך לאחרונה. זה כאילו השנייה הלכה לאנשהו, והראשונה התעגעגעה ואכלה המון המון המון. למה לעזאזל יש אחת שלמה ושמנמנה ולא שתיים?!
     
  • לצחוק על גברים שמעדיפים דברים על פני סקס ובירה. יפה מאוד בבונים, תהפכו את המפותחים שבכם לבבונים כמוכם. 
     
  • לחשוב שנשים תמיד מחפשות מערכת יחסים ארוכה וחתונה. שמעו, זה באמת לא נכון...
     
  • "את במחזור?" כי אי אפשר לא להיות מרוצה ולא להיות מושפעת תחת הורמונים.
     
  • להתייחס לפמיניסטיות בתור משהו רע, ולטעון שאת פמיניסטית בזלזול אם את חושבת שנשים לא חייבות להיות אימא כהדבר העיקרי בחייה. "אתן הפמיניסטיות האלו לא מבינות", והקיצוניים יותר:"אתן הפמיניסטיות הורסות את הסדר העולמי." אוקיי, לשדה קרב ואני רוצה ממוטה ולא לשכוח לקפוץ למכרות!!
  • לדעת שהכללות וסטיגמות פוגעות בהם, כמו מודל המאצ'ואיזם, ומודל הגבר העובד תמיד, ומודל הגבר החזק והקשוח והחיית מין, ובכל זאת לא לעשות עם זה שום דבר.

 

בקיצור, נשים טיפשיות וגברים חזירים. 

סתם, אני לא מכלילה, אצלי כולם חזירים טיפשיים. 

 

נכתב על ידי Faust , 30/4/2014 23:18  
109 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFaust אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Faust ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)