לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קשקושי פילוסופיה נכחדת


הכל נראה תמיד טוב יותר בשחור לבן. לא רק תמונות יצירתיות, אם באמת היה טוב ובאמת היה רע - מטרת החיים הייתה נוצרת ביחד איתנו.

Avatarכינוי:  Faust

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

משהו קטן על בריאות -


אני לא רופא, ואני לא דיאטנית, ואני לא מאמנת כושר ואני לא מקצוענית ולא מומחה בשום דבר כרגע בחיי. ובכל זאת, יש דברים בסיסיים בבריאות שאפשר ללמוד מספרים. עדיף לא ללכת לדיאטיות אפילו, כי אפילו הן לפעמים מעדיפים רזון על בריאות. וכשאני אומרת את זה, אני מתכוונת לשתייה מתוקה למשל. תזונה של 500 קלוריות ליום (אנורקיות נפחדות - זה כלום!!!! זו בקושי ארוחה קלילה), אבל מרשות זירו ומיני חרא אחרים. 

אז בואו ואסביר לכם משהו קטנטן, בתור אחת שרק קראה ספרים, ובמקרה מכירה דיאטנית שמכירה בבריאות כערך עליון ולא ברזון כערך עליון (והיא רזה וכוסית, בהשוואה לקולגות שלה, ככה שיהיה לכם פוש קטן לאמונה), אז אני למדתי הרבה. 

 

''אוכל בריא'' אינו רק ירקות ותפוחים, נשבעת לכם. אוכל בריא זה גם ביצים, ודגים, ולחם (כן כן, לחם!!!) ואפילו שמן (לא יכול להיות!!!!). 

אוכל בריא הוא לאכול בצורה מאוזנת להיותך בחיים ולהפעיל את הגוף שלך בהתאם. הוא לא "אוי אכלתי 600 קלוריות היום כי אני טיפשה ופרה, אז אני אהרוג את עצמי בספורט". מה שיקרה הוא שהגוף שלך יתחיל להתנקם בך. כן, הגוף שלנו מתנקם בנו בשלל של צורות: הוא נהיה חולה, עייף, הוא מתחיל לאגור שומן, הוא משמין מהר, הוא רגיש וכו' וכו'. הגוף שלנו לא כיפי יותר, אבל מה הפלא? אם מרעיבים אותו ועוד גורמים לו להוציא את האנרגיה המועטה שיש לו - הוא מתמוטט ונהיה מגעיל אל המרעיבים הפושעים. 

 

בבקשה, צאו מהסרט שלאכול רק סלטים זה בריא. באמת שתצאו ממנו, כי זה יוצר לכם גוף לא בריא שקשה לו להשמין.

לא אכלתי ולקח לי המון זמן לרזות, אז התחלתי לרוץ. ואז אכלתי המון אבל רצתי, אז רזיתי קצת. ואז פשוט חייתי חיים פעילים, ואני אוכלת כמו שצריך, ואני מרזה. ואני מרזה מבלי להתכוון אפילו, כן, ראו איזה פלא.

אני אוכלת שלוש ארוחות גדולות, ואני אוכלת ארוחות ביניים, ולא מוותרת על ממתק, אבל דואגת לא להיות בטטה, ולא לטחון חרא, ולא לטחון לפני השינה.

והכי חשוב, אני לא חושבת שרק סלט זה בריא.

 

אז כן, אנורקסים בכאילו או טיפשים אחרים - בריאות זה גם פחמימות!!!! אני יודעת שזה לא כל כך פופולרי, לאכול לחם אם רוצים להיראות טוב, אבל זה בהחלט מה שצריכים לעשות.

גוף בריא נראה יותר טוב, גוף אנושי נראה יותר טוב. תסתכלו על שנות ה60, כוסעמק. הגברים והנשים וכולם חוץ מחתולים שתמיד היו מושלמים נראו משמעותית יותר טוב. והנשים לא שוקלות 50 ק''ג, ויש ביניהן כמה נמוכות, ולגברים יש כרס קטנה לעיתים! ובכל זאת, העידן היפה ביותר שלנו.

תתאפסו על עצמכם.

 

כשאתם באים ורוצים לקנות ספר בישול אוכל בריא, ומראים לכם ספר שיש בו הכל, להגיד:"בלי פחמימות" זה הדבר הכי דבילי ולא בריא לעשות. 

נכתב על ידי Faust , 27/5/2014 17:45  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFaust אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Faust ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)