לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של "אמא יש רק אחת"

מילים מהנשמה על הישרדות יומיומית בתפקיד הכי חשוב בחיי...ושאר ירקות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2015

ZEN


ZEN.

סטייט אוף מיינד.

ככה אני בעבודה.

נטולת רגש.

עובדת כמו מכונה.

רובוט.

i-robot

ככה הכי טוב.

מתקתקת עניינים.

יש לי שקט במשרד שלי.

ואז....נוחת אחד העובדים, מתיישב לידי, אומר: "באתי לקבל אנרגיה חיובית", נושם שתי דקות, מביט עליי, מביטה בו ואומרת שלום עם העיניים המחייכות קלות, חוזרת ומביטה בחישובים שלי ואז הוא הולך.

ZEN.

ממשיכה כמו רובוט.

האנשים לא מעניינים אותי.

אני מנתקת מהם כל רגש.

זכרונות טראומתיים מהעבודה הקודמת שלי....בה עירבתי כל רגש בגופי, כל נים ווריד ונשימה באפי.

מתחרטת ואתחרט על כך עד יום מותי.

זרקו אותי כמו נעל ישנה.

חוצפה שלא נראתה כדוגמתה.

אל תעשו את זה.

אל תתאהבו בעבודה שלכם. היא לא תישאר שם איתכם עד יום מותכם. היא רק תסייע לכם להגיע לשם יותר מהר.

מצד שני, אם אתם עצמאיים ואוהבים את מה שאתם עושים זה יביא לכם סיפוק - אבל לא בהכרח כסף קריצה

 

Any way....

 

אני שומרת את הרגשות לאהוביי.קול

תלמדו ממני, לקח לי המווון זמן להבין את זה.

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 29/4/2015 21:49   בקטגוריות משפחה, עבודה, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  אמא ללא הפסקה

בת: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא ללא הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא ללא הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)