לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של "אמא יש רק אחת"

מילים מהנשמה על הישרדות יומיומית בתפקיד הכי חשוב בחיי...ושאר ירקות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2015

אור באפלה וגם הצעה מפתיעה


המירמורים שלי נובעים רוב הזמן ובעיקר מטיפול קונסטנטי בילדים ובבית.

בעלי הרגיש אותי והציע "יוצאים לסופ"ש ללילה אחד לפחות"

ומי ישמור על הילדים?" שאלתי.

"אמא שלי תשמור עליהם. דיברתי איתה והיא הסכימה בלית ברירה". ענה.

4 ימים אני מחפשת בקתת עץ בצימר שקט ופרטי.

מקום מרגוע. מנוחה מכל הרעשים של השגרה. ומכל הילדים.

היום, קיבלתי הודעה בפייסבוק מאחד מהם.

הוא מציע את המקום המושלם. (איפה היית עד עכשיו??)

סגרתי איתו. 

המחיר סביר, כולל ארוחת בוקר שמכינים במקום (לחם של בית וחביתות שמוכנות במקום, גבינות ומה לא?)

כולל ג'קוזי שעובר חיטוי אחרי כל אורח (חשוב!!).

והכי חשוב: שקט!

הרבה שקט!

 

הערב, קיבלתי הודעה מהמנהל שלי. הוא ידע שאני מחפשת צימר לצפון וניסה לעזור לי למצוא.

הוא שאל אותי בהודעה אם סגרתי צימר. עניתי שכן.

שאל בכמה סגרתי?

עניתי לו.

ואז הוא שאל: "נעשה עסקה? - החודש תעבדי שעה אחת נוספת כל החודש ואני משלם לך את הנופש, בשיק למקום האירוח". בום! הטיל פצצה.

בחישוב מהיר, ערך הנופש שווה ערך לשעות הנוספות שאעבוד החודש.

 

צריכה לחשוב על זה.

מה אתם הייתם אומרים לו?

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 6/7/2015 20:25   בקטגוריות משפחה, הורות, אהבה ויחסים, עבודה, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא ללא הפסקה ב-7/7/2015 22:05




Avatarכינוי:  אמא ללא הפסקה

בת: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא ללא הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא ללא הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)