לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של "אמא יש רק אחת"

מילים מהנשמה על הישרדות יומיומית בתפקיד הכי חשוב בחיי...ושאר ירקות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

אלוף!


אתמול התארחנו אצל חמותי לארוחת ערב שישי.

מסרנו את המתנות שלנו לכולם, דיברנו ארוכות על הטיול, גם על כך שאנחנו רוצים לנסוע שוב לחו"ל.

באמצע הארוחה, גיסי אומר לבעלי "בא לך שנעשה טיול אחים?"

בעלי אומר, בלי להתבלבל ובטון נחוש, "קודם אסע עם אשתי כמה פעמים לחו"ל, אח"כ נעשה טיול אחים". 

השולחן דמם. אני אכלתי בשקט את המנה שלי וחייכתי לעצמי. 

אח"כ אמרתי, "אני כ"כ שמחה שאתה אמרת את זה ולא אני" והמשכתי לאכול מחויכת, לא הסתכלתי על אף אחד, מהמבוכה (שלי ושלהם).

יותר מאוחר, כשכבר התחלנו לפנות את השולחן, גיסי השני אמר לי, אתם באמת צריכים לצאת לאיזה סופ"ש לבד לחו"ל, לפנק את עצמכם. אח"כ חופשה בבית מלון בארץ עם הילדים, כדי שלא תהיה להם שוב בעיה עם האוכל.

 

כשהגענו הביתה, אמרתי לבעלי שהוא יצא אלוף!

"כן", הוא משיב, "עוד לא יצאתי איתך לחו"ל לבד חוץ מירח הדבש שלנו, נראה להם שאבזבז את הכסף שלנו על טיול איתם לפני שאצא לטיול איתך?!" אמר בבטחון מלא וחייך אליי.

חייכתי ושמחתי על כך שיש לי בעל שהמילה שלו היא ברזל מול המשפחה שלו ולי אין צורך ללחום מלחמות איתם, גם על הדברים הקטנים ביותר.

אמרתי כבר בעבר, היתרונות שלו עולים על החסרונות שלו באלפי מונים.

לעיתים, זה שווה הכל.

לא הייתי רוצה את זה אחרת כי אף אחד לא מושלם.

לא הייתי רוצה גבר שעוזר בבית אבל נקניק ליד המשפחה שלו. גורם המשיכה שלי אליו יעוף מהחלון עוד לפני שאספיק לומר "ג'ק רובינזון".

 

שבת שלום חברים :)

 

 

 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 15/8/2015 09:22   בקטגוריות משפחה, אהבה ויחסים, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-15/8/2015 11:11




Avatarכינוי:  אמא ללא הפסקה

בת: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא ללא הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא ללא הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)