לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של "אמא יש רק אחת"

מילים מהנשמה על הישרדות יומיומית בתפקיד הכי חשוב בחיי...ושאר ירקות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2015

בא לי !


בא לי לסחוט את כרטיס האשראי עד שיברח בצרחות מהארנק.

אני מתה להחליף את המלתחה שלי.

את הנעליים.

לקנות איפור חדש, שמלות, מגפיים לחורף, סנדל לקיץ, עקב לאירועים, 

חולצות יומיומיות, מכנסיים, חצאיות...

חזיות חדשות, תחתונים, גרביים, גרביונים......

מלא מלא מלא דברים לעצמי שהרבה זמן לא קניתי...

לפנק את בעלי בשעון חדש ובפיג'מה "צעירה" יותר (כי נמאס ממכנסי הסבא שלו-עד כמה שזה נוח - זה זקן!)

לקנות לו בגדים ונעל אלגנטית יפה...גם הגבר שלי צריך להיראות טוב.

 

לקנות לילדים בגדים לחג וליום-יום.

לפנק אותם במסעדה טובה לפחות פעם בשבוע.

לצאת איתם לסרט פעם בשבוע.

לבלות איתם בלי לחשוב על כמה בזבזתי וכמה עלה לי. נמאס לי להתקמצן! אני קמצנית מסריחה בגלל המינוס בבנק ונמאס לי!!!!

 

אבל,

בזבזנו המון כסף החודש הזה.

וגם בקודמו.

אז....ה"בא לי" הזה יצטרך להמתין (סססס...אמק) עוד חודש ועוד קצת....עד שנעבור את החגים...בוכה

 

אוף.

למה לא נולדתי מיליונרית?

(מצטערת, משפט מחץ רדוד בעליל הנובע מייאוש כלכלי)

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 6/9/2015 22:46   בקטגוריות בעיות כספים, משפחה, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-7/9/2015 15:26




Avatarכינוי:  אמא ללא הפסקה

בת: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא ללא הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא ללא הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)