לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של "אמא יש רק אחת"

מילים מהנשמה על הישרדות יומיומית בתפקיד הכי חשוב בחיי...ושאר ירקות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2016

מחשבה יוצרת מציאות + מה בעלי היה אומר לו היה מדבר מהלב


אני צריכה לתלות את המשפט הזה בבית, במרכז הסלון, כמנטרה נצחית !


כי מחשבה יוצרת מציאות.


אני - יוצרת את המציאות שלי. 


זה רק אומר כמה עגומה היא מחשבתי.


 


חושבים שאני נהנית מזה?


אני לא יכולה לשלוט בזה.


אני רוצה, אבל לא יכולה.


 


הבוקר חשבתי לעצמי, מה בעלי חושב עליי לאחרונה עם כל העצבים האלה שלי. זה מה שעלה לי לראש:


 


"אשתי. מה מציק לך כ"כ?


יש לך הכל. מה חסר לך?


העזרה שלי? זה מה שאת צריכה ממני?


לא יכול לתת לך.


יודעת למה?


כי הרבה זמן לא ראיתי אותך מחייכת.


את צריכה לצאת מהקליפה הקשה שעטית בה את עצמך


ולגלות שיש פה גבר שאוהב אותך


חושק בך


ומעריץ אותך כשאת מחייכת ושורדת.


כשאת חלשה, זה לא מגרה.


כשאת חלשה, את עצבנית ולא בא לי להתקרב אלייך.


את כמו אש בשדה קוצים, מעיפה גיצים לכל עבר.


איך אפשר להתקרב לאש מבלי להיכוות?


את שורפת אותי.


תפסיקי להיות כועסת כל הזמן.


תחייכי. גם אם קשה.


אז מה קרה? סוף העולם הגיע כי לא הייתי שם, כי לא עזרתי לך, כי היית לבד, שוב?


תתמודדי !


גם לי קשה.


אני לומד לתואר ראשון.


אני עובד בעבודה שאני שונא.


אני מגיע הביתה מאוחר והילדים לא רוצים בקרבתי כי הם רגילים אלייך ואת...כשאת עצבנית, את מרחיקה אותם מעלייך.


וכשאת לא עצבנית, את אוהבת ומחבקת ומנשקת ועוזרת וסבלנית ועושה הכל בשבילם ונותנת לי נחת.


לא תרצי לתת נחת לבעלך?


לאיש אותו את אוהבת?


או שאולי, את כבר לא אוהבת...?


את יודעת מה הכי כיף? כשאני מגיעה הביתה ויש ריח של אוכל חם.


אוח....מת על האוכל שלך. את בשלנית נהדרת.


זה כיף עבורי לדעת שאת מבשלת בשבילי, בשבילנו.


זה כיף לדעת שהחולצה בארון מגוהצת כי דאגת שלא אגיע לעבודה מרופט ומקומט.


זה כיף להריח את הבגדים הנקיים אחרי כביסה כי דאגת להם.


את עושה לי כיף. אבל כשאת עצבנית, אני אומר לך, אני ממש מפחד.


אתמול כשהבן שלנו צלצל בשמך לדעת למה אני מתעכב, הוא אמר לי שאת דואגת לי.


את יודעת איך שמחתי?


שמחתי לדעת שאכפת לך.


אז הגעתי הביתה וסוף סוף הבטת בי כשנכנסתי.


לא נכנסתי לסערה.


שכבת על הספה וקראת ספר.


הבית היה מסודר ונקי.


הילדים רגועים.


זהו. זה הכיף שלי.


הנחת שיש בבית.


ואז שאלתי לשלומך, וענית לי.


אז שיתפתי אותך ביומי.


וכשהתקרבת, חיבקתי אותך ואת נענית לי. ונתתי לך נשיקה, ונענית לי.


הבאת לי נחת.


אני לא צריך יותר מזה, אשתי.


תהיי מאושרת.


את בריאה.


שלמה.


לא חסר לך כלום.


אעזור לך כשאוכל. רק תבקשי.


בבקשה, תבקשי ממני יפה.


לא בכעס.


בנועם.


אני אוהב אותך."


 


 


גם אני אוהבת אותך.


 


 


 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 13/1/2016 09:33   בקטגוריות משפחה, אהבה ויחסים  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא ללא הפסקה ב-17/1/2016 10:35




Avatarכינוי:  אמא ללא הפסקה

בת: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא ללא הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא ללא הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)