לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של "אמא יש רק אחת"

מילים מהנשמה על הישרדות יומיומית בתפקיד הכי חשוב בחיי...ושאר ירקות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2018    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

1/2018

זומביפון....לך לישון


זה הכינוי שהדבקתי לו היום -זומבי-פון.

גיל ההתבגרות הזה דופק להם את השכל. וכאילו שזה לא מספיק, נוספו לכך הטלפונים הסלולאריים שמטגנים להם ת'מוח יופי.

מהבוקר עד אמצע הלילה יושב מול המסך ומשחק.

כמה אפשר לשחק באותו משחק ?

לא נמאס לך כבר, ילד?

 

אני יודעת מה אתם חושבים: "קחי לו את הטלפון".

נראה לכם שלא עשיתי את זה כבר?!

החרמות, שכנועים, עונשים, דיבורים...לא הולך כלום - לא בטוב ולא ברע.

 

הדבר הכי גרוע, שהוא חייב את הטלפון בגלל שככה המורים מתקשרים איתם כדי להודיע להם הודעות למיניהם.

לקחתי לו את הטלפון לשבוע (כי כבר לא יכולתי לסבול לראות אותו ככה) ועדכנתי את המורה שכל ההודעות צריכות לעבור בזמן בית ספר כי אין לו טלפון. אחרי יומיים המורה שלחה אחרי שעות הלימודים עדכון לגבי שעת אפס שאכן מתקיימת למרות שבזמן השיעור באותו יום אמרה שלא תתקיים שעת אפס והבן שלי מן הסתם לא שמע על העדכון, אליי היא לא שלחה הודעה, הבן שלי לא הגיע לשעת אפס וקיבל הערת "החסיר לשיעור". שלחתי לה הודעה חריפה שהגיעו מים עד נפש. לא ייתכן שילדים יקבלו עדכונים אחרי שעות הלימודים, או עדכונים לשיעורי בית בשעה 21:30 בלילה. לא מוכנה לקבל את הדיס-ניתוק הזה בין המורה לתלמיד בשעות הפנאי שלו. ומעבר לכך, אם סמארטפון הוא מצרך הכרחי לבית הספר - שמשרד החינוך יתחיל לממן אותם!

דרשתי לבטל את ההערה וכך היא עשתה כי ידעה שאני צודקת.

 

עד לא מזמן משרד החינוך יצא בהצהרה שחייב למתן את זמן השימוש בסמארטפון כי ילדים שחשופים לקרינה ולמסך במשך כ"כ הרבה שעות עלולים לפתח הפרעת קשב וריכוז, הקשרים החברתיים שלהם מתמוססים ובעצם כל הילדות נהרסת.

אז למה בתי הספר לא מיישמים את הוראת משרד החינוך ובעצם מכריחים את הילד להיקשר לטלפון באופן יומיומי, כי רק ככה יודיעו להם שיש מחר הצגה, או ששיעור בוטל או שיש מבחן? למה המידע הזה לא יכול לעבור במהלך השיעור, כמו פעם?

מה נסגר עם מערכת החינוך, אני שואלת?

קידמה ?

אני בעד קידמה, אבל זו לא קידמה. זהו סטטוס שמבחינתי גורם לרגרסיה תרבותית חברתית ובסופו של דבר גם נפשית בריאותית.

עצוב!

 

פניתי למנהלת בעניין אחת המורות ששולחת שיעורי בית בוואטסאפ. כן, כן שמעתם נכון. המנהלת היתה בהלם שזה המצב.

פניתי גם לאותה מורה. דרשתי ממנה להפסיק את זה ושתשתמש בתקציב ההדפסות שיש לחטיבה כדי להדפיס להם שיעורים ושלא תגרום לעיני הילד להתאמץ יתר על המידה לקרוא את השיעורים מהמסך.

חייבת לציין שהעקשנות משתלמת.

אותה מורה חדלה לשלוח שיעורים בוואטסאפ, היא מצלמת לכולם מהחוברת וכל התלמידים מרוויחים בזכותי.לא שמעתי אף הורה מודה לי.

 

אני בעד ניתוק טוטאלי של הילד מהמסך. הצורך היחידי שאני רוצה שהטלפון ישמש זה במידה ואני רוצה ליצור עמו קשר כשהלך לחבר או כשיצא מבית הספר, לבדוק שהכל בסדר.....בקיצור, הבנתם את הרעיון, שהשימוש בטלפון יהיה בסיסי - טלפוני בלבד.

אבל....זה לא יקרה.

אני אמא אחת מבין 30 או 40 הורים בכיתה.

מחר יש ישיבה עם המנהלת, ועם כל האומץ שלי, לדעתי אף הורה לא יתמוך בזה. כי מה לעשות - זו קידמה.

הורים קקות!

 

 

 

 

 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 1/1/2018 22:02   בקטגוריות הורות, בית ספר, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא ללא הפסקה ב-2/1/2018 12:53




Avatarכינוי:  אמא ללא הפסקה

בת: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא ללא הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא ללא הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)