לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של "אמא יש רק אחת"

מילים מהנשמה על הישרדות יומיומית בתפקיד הכי חשוב בחיי...ושאר ירקות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2018    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

1/2018

איך משיגים עוקבים בוורדפרס?


בישראבלוג זה בא לי בקלות

אבל בוורדפרס זה לא קורה משום מה...

מה אני עושה או לא עושה נכון?

 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 9/1/2018 10:57   בקטגוריות אינטרנט  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-28/5/2018 10:57
 



אמא, תראי, אני עולה לכיתה א'


אני אמא לשלושה ילדים ועדיין שלב העליה לכיתה א' מרגש אותי.


יש משהו במעברים האלה ממסגרת למסגרת המציינים עוד מסלול בחיים, עוד קפיצת משוכה, שמרטיטים לי את הלב.


זה מיוחד, זה שלב חדש בחיי הילד, וכל שלב כזה מרגש, מסעיר וגם קצת מלחיץ.


 


אם לומר את האמת, לולא הגנים הטובים של בעלי בתחום הלימודים ולולא הקסם האישי שאני מביאה לגנטיקה שלהם, הייתי צריכה להיות לחוצה עוד יותר.


יש משהו מרגיע בידיעה שבחרתי טוב. ידעתי עם מי להתחתן - כי הבחירה שלי היתה ראשית כל לוגית, אחר כך רגשית. נשמע הכי פולני שיש, אבל אני לא פולניה - זה פשוט האופי שלי, להיות רציונאלית מאוד בכל תחום שאפשר. מאחר ואני אדם מאוד רגיש ומודעת לעקב אכילס הזה שלי - אני מחלצת לעזרה את ההגיון שלי כדי לא ליפול לתהומות. בעלי חכם וחריף, מצחיק ונאה. קצת "שייח" בהתנהגות שלו, אבל בזה אמא שלו אשמה חחחחח.


 


בכל מקרה, הצוציק שלי גדל.


וזה כל כך מרגש.


הוא מגיש לי את המכתב שקיבל מהגננת בכזו התלהבות ואומר לי:"אמא תראי, אני עולה לכיתה א'".


"תגיד את זה שוב" אמרתי לו, מיד אחרי שנמסתי לתוך העורף המתוק שלו והדבקתי לו נשיקה.


"אני עולה לכיתה א'" אמר שוב בחיוך מבויש. חיים של אמא.


כל הדרך מהגן הבטתי בו מספר לי בהתלהבות את יומו וחשבתי לעצמי...וואו, כיתה א'. ההתרגשות מזכירה לי את העליה לכיתה א' של הבן הבכור שלי רק שהפעם קיימות עוצמות אחרות המלוות בהמון ידע וניסיון, רוגע והבנה שלא היו לי אז. זה הולך להיות מושלם בהרבה מובנים. זה הולך להיות תיקון לאמא שהייתי לאחים שלו.


הייתי עצבנית מאוד (יותר מהיום - גריזלדה קטנה) וחסרת כל ניסיון. כל דבר הרגיז אותי. במיוחד חוסר הניקיון של הבית.


היום מצידי שהבית יתפוצץ (לא באמת) העיקר שיהיה רגוע (פחות או יותר).


 


בכל מקרה....שיהיה לו בהצלחה לנסיך הקטן.


אני בטוחה שהוא יעשה חיל.


 


 


 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 7/1/2018 16:05   בקטגוריות משפחה, הורות, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סערה בכוס מרק


אז לכל המצקצקים למיניהם ששמעתי בסופ"ש האחרון שדאגו לחפור ולומר

"זו סערה? סתם שיגעו אותנו! סתם הלחיצו! סתם וסתם..."

 

אז כן חברים, היתה סערה.

היו נזקים ברכוש, נזקי טבע ולמזלנו לא יותר מזה.

עדיף להיערך בהתאם, עדיף לדעת מראש אם רק ניתן, למה לא?

 

ילדיי זכו ליום של חסד. לא טרחתי להעירם. ידעתי מה הולך להיות ונתתי להם לישון.

הבכור שלי בכלל נסחף והתעורר רק ב 11:00 לשמע הגשם הסוער שהתדפק על חלונו.

ואני טרחתי ובישלתי מלא אוכל....כיאה למזג אויר חורפי, כולם אוהבים להתכרבל מתחת לפוך, מול הטלויזיה, עם כרס מלאה בתבשיל ביתי.

הכי כיף.

נהניתי מכל רגע, הלוואי ומדי פעם תנחת עלינו סערה כזו שתשאיר אותנו בבית בסופ"ש ועל הדרך תמלא את הכינרת. ממש לא הפריע לי. כביסות תמיד אפשר לעשות ביום ראשון :)

 

שבוע טוב ומלא בדברים טובים ובשורות משמחות.

 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 7/1/2018 10:37   בקטגוריות מזג האויר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  אמא ללא הפסקה

בת: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא ללא הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא ללא הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)