לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של "אמא יש רק אחת"

מילים מהנשמה על הישרדות יומיומית בתפקיד הכי חשוב בחיי...ושאר ירקות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

11/2015

מתנתקת עד כמה שאפשר ובכל זאת....


המצב הביטחוני? אצלי בשוליים.

היה צפוי שנתרגל לזה, לשגרה השחורה הזו.

עצוב אבל זה המצב.

 

הבוקר בעלי צפה בחדשות בזמן שהתארגנו לעבודה, ועל הדרך שמעתי שרוסיה מנתקת קשרים עם טורקיה...ואני: "מה קשור עכשיו?"

בעלי עדכן אותי שבזמן שמטוס רוסי טס מעל שמי טורקיה כדי להגיע לסוריה (לטפל בדעא"ש כנראה), הטורקים הורידו אותו וכששני הטייסים הרוסים צנחו מטה כדי לברוח מהמטוס, הטורקים ירו עליהם ללא רחם כאילו מדובר בפשיטת גדוד. הבנתי שלפי אמנת ז'נבה אסור לירות על חייל שקופץ ממטוס שנפגע. ובגלל זה ניתוק הקשרים והבלגן שבין רוסיה וטורקיה. וגם בגלל הירי על המטוס כמובן. 

 

מפה לשם, הבנתי עד כמה אני מנותקת. מבחירה. באמת.

אני אדם שכל צער וכאב עושים לי רע לכל היום. קשה לי להתמודד עם בעיות של אחרים כי אני אמפתית ברמות לא טבעיות. אני שונאת את זה בעצמי, הלוואי שהייתי יכולה לשים יותר #@ן על כולם, אבל מצד שני, זה דבר טוב שיש לי לב גדול. הילדים שלי לומדים את זה ממני. אני רוצה שיהיו אנשים טובים. זה מאוד חשוב.

 

הילדה המסכנה הזו שהתאבדה בגלל שלא יכלה לצאת לטיול השנתי...

כואב לי עליה, על הוריה, מסכנים !!!!!!

הלוואי שלעולם לא נצטרך להגיע למצב בו יחסר לילדינו כסף לדברים כאלה ולדברים בסיסיים וחיוניים כמובן.

זה איום ונורא - הרעב.

העוני.

החולי.

הקורבנות של הדברים האלה הם התוצאה של החברה הרקובה שלנו. 

שלא נדע לעולם. שכולם יהיו מוגנים לעד מכל מיני תחלואים וצרות ואיומים על קיומנו.

אמן.

 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 25/11/2015 11:15   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הקטע משוייך לנושא החם: הטרור ממשיך גם כאן
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא ללא הפסקה ב-25/11/2015 13:15
 



שירים שעושים לי את זה


מכירים את זה שיש שירים שמעוררים בכם תשוקה?

אם הם מזכירים אהוב לשעבר או סתם נותנים לכם תחושה שאתם סקסיים?

שירים כאלה שעושים טוב על הנשמה...

שירים שגורמים לכם להרגיש על גג העולם...

נותנים לכם לחמוק מכל הרע והרקוב הקיים בחייכם...ולו לכמה רגעים..

 

כל כמה זמן יש שיר כזה שצץ פתאום...מתנגן לו ברדיו ואני פשוט יודעת שזה הולך להיות השיר האהוב עליי לאותה תקופה, אולי יהפוך לצליל בטלפון שלי...

שיר שאני הופכת אותו למנטרה רק כדי להמשיך לחייך ולצעוד קדימה

 

כי החיים הם כאלה, קשים, ואני תמיד מוצאת פרצה או סייען כלשהו שיעזור לי להתקדם ולהמשיך.

 

תשירו.

תרקדו.

תחייכו.

והחיים יעברו לפחות בחלק מהזמן - בכיף !

 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 23/11/2015 09:41   בקטגוריות אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הנושא החם רק מתחמם


פריז...

העיר הרומנטית בעולם...עיר האורות...

פתאום במלחמה על עצמה, על תושביה...והיא כבויה וחשוכה.

 

מממ.....אוכל לומר בציניות שלמה, עם דובדבן על קצפת הציניות, "זבש"כם!"

אז נכון, זה ממש לא יפה ולא פוליטיקלי קורקט מצידי, אבל אני לא שמה @#% !

יודעים למה?

כי כל העולם יפה הנפש (אפילו חלק מהישראלים) מזדהים עם הכאב שלהם, בוכים את כאבם, משתתפים בצערם ואני? ממש לא! למה?

כי למה דם יהודי הוא הפקר?!

למה עלינו לא בוכים?

למה איתנו לא מזדהים?

לא ראיתי צרפתי מחליף את דמות הפייסבוק שלו לדגל ישראל בזמן צוק איתן או בזמן האינתיפאדה האחרונה?

לא ראיתי אף אירופאי תומך בנו. ואם היו תומכים כנראה שלא מספיק כי לא זכור לי אף אחד מהם.

 

ומאז שהפליטים הגיעו לאירופה, ממש חייכתי לעצמי כי ידעתי, ידעתי מה הולך לקרות שם.

שמחה לאיד זה נקרא בעברית צחה.

שמחה לאיד.

 

אם להתייחס אל החלק ההומני שבי, אומר שממש עצוב לי בשביל כל החפים מפשע.

אך החלק הציני-היהודי-הישראלי שלי אומר, הגיע הזמן שילמדו מה אנחנו עוברים כבר שנים על גבי שנים.

הגיע הזמן שהם יזדהו איתנו.

כי רק אחרי שאתה נמצא בנעליו של מישהו, אתה מבין מה עובר עליו - אתה מסוגל להיות אמפטי ולהפסיק לחשוב שהכל באשמתו, כמו שאר העולם.

דם יהודי אינו הפקר.

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 19/11/2015 12:26   בקטגוריות אקטואליה  
הקטע משוייך לנושא החם: מתקפה רצחנית בפריס
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  אמא ללא הפסקה

בת: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא ללא הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא ללא הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)