לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של "אמא יש רק אחת"

מילים מהנשמה על הישרדות יומיומית בתפקיד הכי חשוב בחיי...ושאר ירקות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

3/2015

לחץ בבית. לחץ בעבודה. לחץ בבטן....פסח.


לקראת פסח, יש המון לחץ לקראת פסח.

בבית - נקיונות, הכשרה לפסח, הרטבות הילדים במיטה שממשיכות והורסות לי כל סיכוי לאזן את מצב הכביסה בבית.

בעבודה - להספיק עוד ועוד ועוד עבודה לפני פסח. 

בבטן - משבת בצהריים, תקף אותי כאב בטן איום ונורא! שעדיין ממשיך. לא יודעת אם זה פסיכוסומטי או וירוס מרגיז.

נשארתי אתמול בבית, עם כל הלחץ שיש לי בעבודה.

לקחתי את הילדים לספר, דאגתי לשטוף את האוטו ולהכשירו לפסח, וניקיתי כמה מחלקי הבית, לקראת פסח.

 

אוף. זה חג זה?

זה מחירות לעבדות!

 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 30/3/2015 07:00   בקטגוריות משפחה, הורות, עבודה  
הקטע משוייך לנושא החם: איך יודעים שבא אביב?
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מדיטציה מישהו?!


"איך אתה מצליח להיות עצבני-רגוע כ"כ?" שאלתי את המנהל החדש שלנו.


"מדיטציה והרבה לעבוד על עצמך", ענה בפשטות ובשקט.


"מדיטציה? אתה מצפה שאשב בשקט כמה דקות ארוכות בזמן שיש לי כביסות??" חחחחח....צחקנו.


 


עכשיו ברצינות.


מישהו כאן עשה מדיטציה?


האם זה באמת מרגיע?


זה מתאים לכל אחד, גם למי שאין לו סבלנות?


 


המנהל החדש שלי זיהה שאני עצבנית. כל דבר כמעט הוא טריגר. כמעט. אני תזזיתית, זריזה, רצה מפה לשם כאילו שאני רודפת אחרי הזמן, כולם בלחץ כשאני בשטח ולא סתם אני אומרת את זה, בזמן שכל השאר אדישים וקלילים.


הוא אדם שונה. שאנטי באנטי כזה. חי בויפאסנה תמידית.


גם כשהוא מרים את הקול, הוא לא ממש מרים את הקול.


גם כשהוא מאוכזב, הוא מדבר בטון רגוע.


כשהוא מוטרד, הוא רק קוצץ אצבעות בקלילות. אבל לא מראה שום לחץ. אני מקנאה!


איך אלוהים, איך???


הוא מנהל של מקום כזה גדול. אני רוצה גם!!!!


אז החלטתי ללמוד.


אני פתוחה ובשלה ללימודים.


עם התהליך שאני עוברת בבית עם הילדים והיועצת הרגשית שלנו, זה מתאים בול בזמן!


ועכשיו אלמד גם במקום העבודה ממנטור כזה רגוע ושלו.


אולי יצא ממני משהו טוב בסוף :)


וידוע שכשהאמא רגועה - הכל בבית רגוע.


אמן שאצליח !!! בשבילם ובשבילי.


 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 25/3/2015 18:25   בקטגוריות הורות, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המוח לא מפסיק לעבוד....יש לכם שלט רחוק לכבות אותו בשבילי?


מאז שקיבלתי 2 קצוות של מידע משתי יועצות / מטפלות, המוח שלי לא מפסיק לעבוד ואני לא מפסיקה לדאוג.

אולי התעללו בו?

אולי הוא באמת במצב קשה מאוד?

אולי הוא זקוק לטיפול פסיכולוגי מיידי?

 

חקרתי קצת את הבן הגדול שלי...יש לו זכרון די טוב. הוא הזכיר לי שהיו מרביצים לו בגן ואף פעם לא היה לו עם מי לשחק.

אוף.

אבל ידעתי את זה.

וזה טופל.

אז מה הבעיה איתו???

 

אולי הוא סתם מרטיב כי זה סתם קורה להמון ילדים?

 

ששש.....אני צריכה להירגע.

מה שבטוח, הורדתי את הטונים בבית.

אני מצליחה להרגיע את עצמי יותר מהר, עכשיו כשאני מבינה את ההשלכות.

יש יותר רגעי צחוק בבית.

פחות לחץ.

פחות עצבים.

מאוד משתדלת.

מאוד מאוד...

 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 23/3/2015 15:18   בקטגוריות הורות, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  אמא ללא הפסקה

בת: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא ללא הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא ללא הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)