לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של "אמא יש רק אחת"

מילים מהנשמה על הישרדות יומיומית בתפקיד הכי חשוב בחיי...ושאר ירקות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2015

ZEN


ZEN.

סטייט אוף מיינד.

ככה אני בעבודה.

נטולת רגש.

עובדת כמו מכונה.

רובוט.

i-robot

ככה הכי טוב.

מתקתקת עניינים.

יש לי שקט במשרד שלי.

ואז....נוחת אחד העובדים, מתיישב לידי, אומר: "באתי לקבל אנרגיה חיובית", נושם שתי דקות, מביט עליי, מביטה בו ואומרת שלום עם העיניים המחייכות קלות, חוזרת ומביטה בחישובים שלי ואז הוא הולך.

ZEN.

ממשיכה כמו רובוט.

האנשים לא מעניינים אותי.

אני מנתקת מהם כל רגש.

זכרונות טראומתיים מהעבודה הקודמת שלי....בה עירבתי כל רגש בגופי, כל נים ווריד ונשימה באפי.

מתחרטת ואתחרט על כך עד יום מותי.

זרקו אותי כמו נעל ישנה.

חוצפה שלא נראתה כדוגמתה.

אל תעשו את זה.

אל תתאהבו בעבודה שלכם. היא לא תישאר שם איתכם עד יום מותכם. היא רק תסייע לכם להגיע לשם יותר מהר.

מצד שני, אם אתם עצמאיים ואוהבים את מה שאתם עושים זה יביא לכם סיפוק - אבל לא בהכרח כסף קריצה

 

Any way....

 

אני שומרת את הרגשות לאהוביי.קול

תלמדו ממני, לקח לי המווון זמן להבין את זה.

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 29/4/2015 21:49   בקטגוריות משפחה, עבודה, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מטומטמת!


אתמול היינו בהפרשת חלה אצל אחותי.


זה מין טקס כזה שבו מכינים חלה מ 2.5 קילו קמח.


כן, הרבה קמח.


והרבה חלות יוצאות מזה.


מאמינים שבכל התהליך יש הרבה ברכה וישועה. גם אני מאמינה.


כל אחת שעושה את זה בביתה עושה את זה למען ברכה כלשהי. אם למען רפואה שלמה, פריון, הצלחה ועוד. אבל בד"כ זה פריון ורפואה שלמה.


אז אחותי, שיש לה ילד אחד, מנסה להיכנס להיריון ולא ממש הולך לה.


עכשיו אני מגהצת ויש לי כמה דקות של שקט ופתאום אני מעכלת כמה שאני מטומטמת!


כל הזמן, כל מה ששומעים ממני הוא את הציניות שלי על כמה שהילדים משגעים אותי ואני לא רוצה להביא עוד ילדים ולמה בכלל הבאתי עוד אחד (חמסה על הנסיך הקטן שלי) - כל זאת בזמן שאני מודעת לנושא שיש כאלו שלא שפר עליהן מזלן ויש להן רק ילד אחד או שאין להן כלל או שהן עקרות בכלל. אבל כשזה כזה "קרוב לבית", פתאום הנורה במוח נדלקת באור גדול יותר.


 


אני מטומטמת!


מטומטמת שרק מתלוננת על ילדיה.


מטומטמת שלא מעריכה מספיק את הזמן המועט שיש לי איתם.


מטומטמת שלא אוהבת אותם כמו שאני באמת רוצה כי "חוסך שבטו שונא בנו" - משפט שלגמרי מבולבל אצלי.


מטומטמת!


אני מבטיחה - בלי נדר חס ושלום - שלא אתלונן עליהם יותר מדי. מרשה לעצמי ליפול במילה פה ושם עד שאתרגל, אבל אזכור שהילדים שלי הם דבר כ"כ יקר ופתאום כ"כ לא מובן מאליו ושאני צריכה להוקיר אותם. עם כל הבלגן, הלכלוך, הרטבות הלילה, אי ההקשבה, העייפות וההטרדות ביום ובלילה. להוקיר ולהעריך ולהיות הכי סבלנית וסובלנית אליהם.


כי הזמן שלי איתם מועט.


ואני מדברת על הזמן שלי בכדור הארץ. לא על הזמן ביום יום.


תמיד אני אומרת - מחר אני יכולה למות. 


אוהב היום.


אוקיר היום.


והאמת, שאני צריכה לממש את ההבטחה הזו גם כלפי בעלי.


כי אין לי אחר מלבדו. רק בן זוג אחד יש לי. רק אחד.....


 


 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 29/4/2015 17:24   בקטגוריות הורות, משפחה, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא ללא הפסקה ב-29/4/2015 21:23
 



בוקר משלשל אבל בואו נישאר אופטימיים....


ככה זה כשיש ילדים.

האמת שזה לא רק הבוקר.

הקטן שלי משלשל כבר 4 ימים.

אבל כ"כ מתאים לי החופש הזה מהעבודה, למרות שזה קצת מבאס כי אני מודעת לכמויות העבודה שיצטברו לי.

 

חשבתי שהבוקר זה הפסיק והתכוננתי לעבודה וארגנתי אותו לגן. ואז, הוא הפתיע שוב חחחח

 

הבוס שלי שלח הודעה על הבוקר. צריך לדעת אם אני מגיעה או לא כי אמורה להיות סדנת מכירות לכל הצוות והנוכחות שלי כמנהלת שלהם הכרחית. אמרתי לו שאני לא מגיעה ושימשיכו בלעדיי. הוא לא הגיב ומצדי שיתפוצץ.

 

כ"כ מתאים לי החופש הזה.

אני קצת מתגעגעת לימי האבטלה. אבל זה רק בגלל שאני לא מתה על העבודה שלי.

גם בעלי אהב את העובדה שאני בבית.

הוא בא מבית כזה שהאמא בבית.

אבל נהנה בדיוק כמוני מהמשכורת שלי.

 

אין מה לעשות, ככה זה, אף פעם לא נהיה מרוצים מהקיים.

לכן, תמיד צריך להזכיר לעצמנו שיש מקרים גרועים הרבה יותר ואז להסתכל על חצי הכוס המלאה.

 

שיהיה בוקר רגועעעע.....

 

 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 28/4/2015 09:32   בקטגוריות הורות, עבודה, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  אמא ללא הפסקה

בת: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא ללא הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא ללא הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)