לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני מדממת את דמיוני.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

האם הם השתגעו???


אז קודם כל, עלי לבשר שהסתפרתי סוף סוף אחרי שנה שלמה שלא הייתי בביקור אחד במספרה. או מיי גאד אני יודעת. שוק. הספר ממש הזדעזע ממראה השיער השרוף והמופצל שלי. טוב, לא עד כדי כך, אבל אתם מבינים למה אני מתכוונת? (אגב, אני כותבת עם לק שטרם התייבש לגמרי, אז סליחה אם יש פה קצת שגיאות וכאלה).

 

אני לא יודעת מה הייתי עושה בלי האינטרנט. האמת, כיוון שאני כל כך רגילה לזה, אז להיות בלי האינטרנט זה מרגיש כאילו שאני אשתגע. כי באינטרנט הצלחתי למצוא חברים. עובדה - אם אדם לא היה שולח לי את המכתב האלקטרוני הייתי כנארה מתה ברגע זה. זאת היתה תקופה מעצבנת והוא הגיע בזמן. יאי לאדם!! 

 

אני יודעת שזה משפט שסותר את עצמו, אבל:

 

בלי האינטרנט, לא היו לי חיים. כי אני לא כל כך אווהבת להיות עם אנשים. הייתי תוקעת את עצמי בבית עם ספר אם לא היה לי מחשב, והייתי מוצאת דברים שימנעו ממני לצאת אל העולם הפתוח. ואולי אני נראית להרבה אנשים כמישהי שמשיגה חברים בקלות ושיש לה הכי הרבה כיף בחיים, אבל זה ממש לא נכון. כי עם כל החברים שלי (חוץ מאחת) זה היו הם שניגשו אלי, ולא להפך (אפילו היתה מישהי שאמא שלה ניגשה אלי אחרי מבחן מתמתיקה בבית ספר ששיבץ אותנו ליחידות בזמן שאני הייתי עמוקה בכתיבה ביומן). 

 

בעולם בלי אינטרנט אני בטח הייתי או:

א) מתה

ב) תקועה עם האף בספרים

ג) עובדת

 

והאחרון דווקא לא רע, אבל בכל זאת, האינטרנט עשה אותי מי שאני. סוג של.... האינטרנט הכיר אותי לכל הדברים שמעניינים אותי. האינטרנט שיפר אותי ובלי האינטרנט הייתי פשוט עוד ילדה מגושמת שנולדה בזמן הלא נכון... למרות שאני לא מבינה איזה זמן כן היה נכון בשבילי.... 

נכתב על ידי ReadHead , 24/6/2013 17:20  
הקטע משוייך לנושא החם: עולם ללא אינטרנט
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ReadHead

בת: 27




קוראים אותי
625
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לReadHead אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ReadHead ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)