לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני מדממת את דמיוני.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

חלום שהיה לי...


שכחתי לספר על חלום שהיה לי. זה היה נורא מוזר, וקצת הפחיד אותי אחרי שהתעוררתי. 

בחלום, אני הייתי עצמי, בסדר? וזה היה יום קיץ רגיל, אבל מה? אני הייתי בטוחה שיורד שלג. וכל הזמן אני מתפלאת מהשלג הזה, באמצע הקיץ, וזה הרבה שלג. אבל כולם אומרים לי, "נטע את בסדר? אין פה שלג!" ואני מתעקשת ללבוש מעיל ומגפי שלג, אבל כולם אומרים "נטע אין פה שלג! את לא צריכה את זה!"

 

קיצר אתם מבינים את הרעיון.

 

אני התעוררתי כשאמא שלי שאלה אותי אם אני מתכוונת ללכת לקנות בגשים איתה היום. היינו אמורות לעשותת את זה בבוקר כשבסוף עשינו את זה בערב ואך שלי הצטרף כי הוא היה צריך לקחת רכבת בחזרה הביתה (כי הוא גר בעיר אחרת) אז אכלנו סושי והיה יאמי יאמי. 

 

שמתי לב שלקולה יש טעם שונה כשהוא בפחית. יש גם שינוי בטעם כגודל הבקבוק משתנה. מעניין למה.... 

 

אם למישהו יש תשובה, אנא ענו בתגובות. 

 

XOXO

 

נכתב על ידי ReadHead , 24/6/2013 22:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ReadHead

בת: 27




קוראים אותי
625
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לReadHead אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ReadHead ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)