לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

אהבה ותודה.


אז איש/ת השנה?

וכשאני מסתכלת על השנה שחלפה ומגיעה לסיומה, אין לי איש/ת שנה.

יש לי המון. ולכולם מגיע הכרה.

מגיע להם את התודה שלי שלא שווה הרבה, אבל בכל זאת היא משהו.


לחבר שלי, שכל השנה הזאת היה מדהים.

המעריץ והתומך הכי גדול שלי, שמגיע לו את כל העולם.

אם כבר איש השנה, זה אהובי.

החברות, ארבעתכן שאני כלכך אוהבת. ששם תמיד, האחיות האמיתיות שלי.

אתן אנשות השנה שלי.

ולסוסים והחתולה, שהם לא אנשים, אבל תופסים בדיוק אותה חשיבות בלב שלי.

שלימדו אותי להירגע ולהסתכל על החיים מנקודת מבט קצת שונה.

לאחותי הקטנה, שכל הזמן רק מתקדמת. אני גאה בך.


ויש עוד כלכך הרבה אנשים שעשו לי את השנה הזאת. אתם יודעים מי אתם.

אני מרגישה נורא מוזר, לקבץ ככה את כל האנשים שחשובים לי.

מתפשט מין חום כזה מבפנים, לדעת שיש לי בחיים אנשים כלכך מיוחדים.


אני מקווה שאתם יודעים,

שאני מודה לכם בכל שנייה בחיים,

ואוהבת אתכם לעולמים..

נכתב על ידי , 21/12/2013 21:27   בקטגוריות תודה, שחרור קיטור, אהבה ויחסים, מחשבות, לא לבד, חיוך  
הקטע משוייך לנושא החם: איש/ת השנה שלך
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)