לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

9 חודשים של ביחד.


כבר אמרתי לך שאני אוהבת את החיוכים שלך?

את החיוך הקטן הזה שיושב לך בזוית הפה כשאתה נבוך,

ואת החיוך הענקי ששמור רק לרגעים מיוחדים, לרגעים שפשוט רואים את השמחה בעיניים שלך, שנמרח על כל הפנים.

כבר אמרתי שאני אוהבת את הצחוק שלך?

או הצחקוק הקטן הזה שיש לך רוב הזמן,

או הצחוק המתגלגל שגם שמור לאותם רגעים מיוחדים.

צחוק עמוק כזה, כזה שמתגלגל למרחקים ודורש שנצטרף.



כבר אמרתי שאתה מיוחד? פשוט כל דבר בך.

החל מהמראה שלך, שכל איבר הוא היפה ביותר שקיים.

עם העיניים החודרות בצבע שוקולד חלב, והשיער הסרבן שכל הזמן נופל לך לעיניים.

והאישיות שלך, עליה אני יכולה לכתוב ספר שלם.

ההומור המיוחד והשנינות והאכפתיות האינסופית.

כל תכונה בך, כל דבר שיש בך,

מראה לי כל יום מחדש למה התאהבתי בך מההתחלה.

מזכירה לי שכנגד כל הסיכויים - מצאנו אחד את השנייה.

זה שאתה כאן, מחדיר בי תקווה ואור ואושר..

אתה הדבר הכי טוב שקרה לי..


אני לא יודעת מה מיוחד במספר 9, אין בו הרבה.

אבל אחרי 9 חודשים של ביחד אהובי, כדי שאני אסתום קצת את הפה.

טוב, אולי לפחות לעכשיו.

אני אוהבת אותך ♥

נכתב על ידי , 22/12/2013 01:06   בקטגוריות אושר, געגוע, חיוך, מרחק, נשימות, תקווה, עתיד, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)