לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

ומשהו בלב,


קצת נשבר.


כואב לי לראות אותך ככה.

כאב לי להיכנס בטעות לאתר הזה שיש בו אנשים שיורקים על הקיום שלי,

כאב לי לראות שוב את מה שכתבת עלי,

בידיעה שעוד אנשים שיודעים בדיוק על מי דיברת קוראים את זה ומוצאים עוד סיבה לרצות ברעה שלי.

כואב לי שככה אתה מרגיש כלפיי עצמך, אפילו שבחיים לא יכולתי לבקש יותר.

כואב לי שאת מוותרת בלי לנסות, ואז רע לך בגלל זה בצורה כפולה.

כואב לי שאני יודעת לדבר רק על כאב,

שהחיים מלאי ביקורת ושזה צף ועולה מחדש כל פעם.


כואב לי שלקחו את הלב שלי,

הפילו אותו,

שברו אותו,

פירקו אותו למיליון רסיסים,

ואז עוד ציפו שאני אחייך כל הזמן ופשוט אתעלם ממה שקורה וממה שאני מרגישה.


 

נמאס לי כבר להישמע כמו גוש של דיכאון.

אולי די כבר?..

 

נכתב על ידי , 23/12/2013 22:11   בקטגוריות שחרור קיטור, ביקורת, רצון, תהיות, עיוורון, מחשבות, לברוח  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)