לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

בורות.



אז היום היה השיעור הראשון ב'תושבע משפחה'.

לכל מרימי הגבה ושואלי השאלות,

גם לי לא היה מושג מה זה.

כמו תמיד המורה דיברה שעות עד שהיא הגיעה לעיקר.

סיפרה שעכשיו אנחנו בוגרות, כבר כיתה יב (וויהי!),

ושאנחנו הולכות ללמוד את כל (טוב, חלק) מההלכות, המצוות והחוקים שקשורים לבית יהודי וצדיק בישראל.

פחח.

כבר גיכחתי לי בשקט וחיכיתי לראות מה ייצא מהשיעור הזה,

שנשמע כלכך מגוחך.

למרבה ההפתעה,

המורה הפתיעה מאוד כשהיא שמה לנו סרטון.

בסרטון רואים זוג גברים שנשואים כבר 12 שנים,

מסופר שם על התהליך שלהם בניסיון לאמץ ילד או ללדת בפונדקאות.

כבר ראיתי מאות כאלה, והסרטונים האלה תמיד נוגעים בי.

המאבק הזה מאוד אמיתי,

ואני כבר דימיינתי את הדיון העמוק שיתחיל בכיתה בסיום הסרט.

אבל הסרטון נגמר,

והכיתה שלי התגלתה כהומופובית נוראית.

המורה שאלה אותנו שאלה.

'מה לדעתכן ההגדרה של משפחה?'

הדיון נמשך עם דעתה של כל אחת,

ואז אחת קפצה ואמרה שהזוג שראינו בסרטון לא מוגדר כמשפחה.

המורה שאלה 'למה לא?'

הילדה היססה ואמרה 'כי הם הומואים.

זה לא טבעי וזה נוגד את כל התורה ולכן הם לא מוגדרים כמשפחה'

 

סליחה?

מי את שתגידי לזוג שנשוי כבר 12 שנים,

שמנסה בכל צורה ודרך שיהיה לו ילד שהוא לא משפחה?

מה, אז בגלל שזה גבר וגבר גם את הזכות להיקרא משפחה אסור להם?

מרירות לוהטת התחילה לתסוס לי בבטן.

ואז המצב רק החמיר כשרוב הכיתה הנהנה בהסכמה.

'הם כופרים וחוטאים בכל צורה אפשרית'

'הם סתם מנסים למשוך תשומת לב'

'לא מגיע להם ילד ולא מגיע לילד שיהיה לו הורים כאלה'

כמעט התפוצצתי.

מי לעזאזל אתן חושבות שאתן?

תנסו אתן לחיות עם אהוב ליבכם במשך 12 שנה,

לרצות בכל מאודכם להביא ילד לעולם -

אבל זה נמנע מכם.

אפילו את הזכות הבסיסית של להתחתן כלכך קשה להשיג.

אז אחר כך תגידו שהם לא מוגדרים 'כמשפחה' וש'לא מגיע להם'.

 

היה מאוד מפתיע שדווקא את הסרטון הזה המורה הביאה.

בכל זאת, אולפנה [בית ספר חטיבה/תיכון, מכיתה ז-יב לבנות דתיות בלבד]

וטפו טפו טפו חסה וחס זה יעלה לבנות הצדיקות והתמימות (חה) רעיונות לראש

ויכתים לנו את המחשבות הטהורות

(לעזאזל למה אני נמצאת שם?)

המבט של המורה היה נגעל.

כולן העוו את המבטים שלהן וחלק אפילו לא הסכימו להסתכל על המסך

מה לעזאזל קרה ללקבל את האחר?..

 

אני בחיים לא אבין הומופובים.

אני בחיים לא אבין את הדת.

אני בחיים לא אבין אנשים בורים.

נכתב על ידי , 5/9/2014 00:08   בקטגוריות שחרור קיטור, אהבה ויחסים, ביקורת, בית ספר, לילה, כעס  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)