לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

תשובות לשאלון השבועי


איזה סגנון מוזיקלי את שומעת?
הכל מהכל מהכל. מרוק לפופ לפאנק לפופ-פאנק למטאל למטאל-קור לקלאסי לקאנטרי לקאנטרי-רוק לקור וכל מה שביניהם. חוץ ממזרחית.

עברית או לועזית?
לועזיייייייייייייייית עם קמצוץ עברית.

מי המוזיקאי/ם האהוב/ים עלייך?
יש יותר מידי.
Big Time Rush, Ashley Tisdale, Rascal Flatts, Sleeping With Sirens, The Cab, Daughtry, Mayday Parade, Boys Like Gilrs, All Time Low, Pierce The Veil, Tonight Alive, Three Days Grace, Black Veil Brides, The Summer Set, Selena Gomez, Simple Plan, Secondhand Serenade, Robin Stjernberg, Reece Mastin, Rebecca Black, Pink, Michael Jackson, Nickelback, Lifehouse, Kenny G, Dead By April, David Archuleta, Casi Angeles, Camila, Bring Me The Horizon, Paramore, Boyce Avenue, Bowling For Soup, Avril Lavigne, Asking Alexandria, Artist Vs. Poet, Alex Goot, A Day To Remember, You Me At Six, We The Kings, הראל סקעת, רוני דלומי, דור דניאל, סינרגיה, נתן גושן
*נשימה*
וזה רק ממשיך!

מה השיר האהוב עלייך? למה?
למה רק אחד כשאפשר 4?
Estoy Listo של כמעט מלאכים - זה שיר שמחזק אותי כבר במשך שנים, מזכיר לי כל פעם מחדש שאני יכולה הכל תמיד ושדברים יהיו בסדר.
Worldwide של BTR - מזכיר לי תמיד שלא משנה איפה ומתי בעולם, תמיד יהיה מישהו שאוהב אותי ויחשוב עלי וידאג לי.
Bless The Broken Road של Rascal Faltts - שיר שמזכיר לי את כל האנשים שאני אוהבת וכמה אני שמחה שהם חלק מהחיים שלי.
I'll Be של Edwin McCain - מזכיר לי תמיד את אהובי וכמה הוא חשוב לי.


מה השיר הכי חריג שיש לך ברשימת ההשמעה?
הממ. Fulkultur - The Ugly Dance. אין לי מושג למה אפילו.

את פתוחה לסגנונות ואמנים חדשים?
כמובן. אני מכירה זמרים ולהקות כל יום כמעט וחוקרת סגנונות שונים אם הם נשמעים לי טוב באוזן.

את אוהבת לשיר עם הזמר שמתנגן באוזנייך?
ברור! הכי כיף! (מצטערת על האוזניים של כל אלה שצריכים לשמוע אותי)

את קונה את כל המוזיקה שאת שומעת?
אני שואפת לקנות דיסקים של כל המוזיקה שאני שומעת אבל זה יותר מ200 זמרים ולהקות אז אממ.. בשאיפה. יש לי לא מעט דיסקים בינתיים.

איך את שומעת מוזיקה בד"כ? (YOUTUBE, רדיו, פלאפון, דיסקים...)
גם יוטיוב, גם רדיו, גם רדיו אינטרנט, גם פלאפון, גם דיסקים. בכל צורה שיש.

מוזיקה משפרת לך את מצב הרוח? היא יכולה גם לדרדר אותו?
ברור. אין כמו השיר הנכון להחזיר את החיוך לפנים ולהשיב את המצברוח הטוב שאבד.
אבל היא מאוד יכולה לדרדר. אם למשל עובר עלי יום לא משהו ויעלה לי ברשימת השמעה שיר עצוב זה יכול להרוס לי את היום לחלוטין.

את מאמינה שמוזיקה מחברת בין אנשים?
במיליון אחוז. אני מכירה כמעט את כל החברות הכי טובות שלי רק בזכות זה שחלקנו אהבה ללהקה אחת ורק במקרה היינו באותה קבוצת מעריצים. לכו להופעות ותראו איך אנשים פשוט מתחילים לדבר עם האנשים שסביבם כאילו הם מכירים כל החיים.
זה מדהים בעיניי, לאנשים אין מושג כמה השפעה יש למוזיקה בעולם הזה.

נכתב על ידי , 8/9/2014 17:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)