לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

שבת עם מוחר - פוסטמונות



אז המוחר שלי באה לשבת מאוהב

נסכם בזה שהיה יותר מידי אוכל

היו כאבי בטן רצחניים

המון כוסות תה

ג'אנק פוד לרוב

חיבוקים לרוב

פחד גדול מהיתקלות בחזירי בר (אני גרה בחור, מה ציפינו?)

יציאות מצחיקות ורנדומליות

סוסים וחתולים

פסנתרררררר

אישה אני אוהבת אותך ♥

 

1. אני לא ממש יודעת מה קרה אבל זה אדיר.

 

2. סלפי לילי מלא בפחד מחזירי בר.

 

3. מוסקה המשוגע.

 

4. ג'יימס המקסים והביישן.

 

5. למי אכפת ממני כשהסוס הזה פשוט מדהים?


6. גם מוחר הייתה חייבת תמונה איתו 3>


7. שלג הקרייזי שלי!


8. תודו שזה נראה כמו חיוך.


9. קופות ויפות!


10. אני וצ'יקה אהובתי 3>


11. יופי טהור בשיאו.


12. מוחר 3>

 

13. מגיע לי פרס על התמונה הזאת.


14. מקסים?

 

15. כמה שהוא יפה!

 

16. לא ניתן לתאר במילים כמה אני אוהבת חתולים.


17. כי תמיד חייבים תמונת חזון!

 

נכתב על ידי , 20/10/2014 20:09   בקטגוריות שחרור קיטור, אהבה, צילום, תמונות, כיף, סוסים  
הקטע משוייך לנושא החם: החורף מגיע
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)