לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014

שירות לאומי גאה?



אז כשכבר כמעט הייתי על סף תהום הייאוש ולא מצאתי רעיונות,

כשכולם מסביב מתחילים למצוא את הדרך שלהם ורק אני לא,

כשכבר הגעתי למסקנה שאנ אתקע באיזה מקום נידח ואסבול שנה שלמה,

מצאתי תקן.

מצאתי תקן שאני מתלהבת עליו (!!!!!!!)


הוא בדיוק מה שאני מחפשת.

הוא עם נוער - זה הגילאים שאני רוצה לעבוד איתם!

יש לו דיור - סופסוף תקן שאני רוצה שיש לו דיור!

לא נשמע שיש שם עבודה משרדית - אני שונאת עבודה משרדית!

זה עם נוער גאה - אני תומכת בקהילה הגאה מאוד!

זה להיות חברה שלהם, אמא שלהם, מדריכה שלהם,

זה ממש לנהל בית.

זה ליצור קשרים עם אנשים בדיוק כמו שאני רוצה.

זה בשבילי.

אני רוצה.

למה אני לא יכולה להתקבל אוטומטית וזהו?

כדי לדעת כבר עכשיו כדי שלא אהיה על קוצים במשך חודשים?

אני רוצה אני רוצה אני רוצה..


נכתב על ידי , 16/12/2014 22:21   בקטגוריות שירות לאומי, לחץ, ציפייה, רצון, שחרור קיטור  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)