לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2015

לאהוב שלי,



הימים האלה,

היו אחת החוויות הכי מדהימות שהיו לי בחיים.

שיכרון חושים כזה שפשוט לא נגמר שמור רק לרגעים המיוחדים האלה איתך.

היה שווה לחכות את כל הזמן הזה,

את כל מה שנפל עלינו,

את כל מה שהחיים ניסו להטיח בנו.

אתה שווה הכל אהובי, פשוט הכל.

אני לא חושבת שיש הרגשה טובה יותר בעולם מלראות אותך מחייך

מלהרגיש את הנשימות שלך קרובות כלכך

מלשמוע אותך מתגלגל מצחוק

מלהרגיש את הלב שלך פועם מהר מידי

מלהשתגע מהחשמל שזורם בינינו כשאנחנו קרובים

אני אוהבת להיות לידך.

אני אוהבת את מי שאני כשאני איתך.

אני כלכך מטורפת על תחושת הכאב שיש לי בלסת מלצחוק ולחייך איתך כלכך הרבה,

מכורה לכיף ולשמחה ולאושר שהכי אמיתיים וטהורים שיכולים להיות, בזכותך.

כל פעם מחדש אני מבינה איך זכיתי בדבר הכי יקר שקיים,

הערך שלך בעיניי הוא אינסופי.

ולמרות שאנחנו רחוקים,

למרות שלא ממש מדברים,

אנחנו תמיד קרובים.

תמיד.

אני יודעת שאנחנו מסוגלים.

 

אבל את כל זה אתה כבר יודע אהוב שלי,

אז פשוט תודה.

תודה על כל שנייה ודקה ושעה,

תודה על מה שאתה עושה,

תודה על מה שאתה אומר,

תודה שאתה מחזיק ומחזק אותי,

תודה שאתה שלי,

תודה שאתה קיים.

ואגלה לך סוד קטן..

אני אוהבת אותך בענק 3>

נכתב על ידי , 12/1/2015 16:37   בקטגוריות אושר, אהבה, געגוע, זמן, תשוקה, שחרור קיטור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)