לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

דיכאון


 

צנחתי

אני מרגישה שחזרתי לדיכאון של כיתה י

הכל נראה רע

יש קושי אפילו בלקום מהמיטה או לנשום

אני לא ממש מחייכת יותר

אין לי מושג איך לעבור את התקופה הזאת

אני מוקפת באנשים אוהבים ומרגישה לבד מתמיד

איפה גלגל ההצלה שלי?

למה זה מגיע לי?

נכתב על ידי , 9/4/2015 14:21   בקטגוריות לבד, לברוח, כאב, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,899
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)