לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015

יצאתי מארון הקודש.



אז זה קרה.

לא תיכנתתי את זה.

ההורים לקחו אותי לשיחה על דברים בכלל לא קשורים,

הם פגעו בי והכעיסו אותי וגרמו לי לבכות,

ובאיזשהו שלב פשוט היה לי נמאס מהצביעות הזאת.

אז צרחתי שהם מתעלמים ממה שהכי כואב לי.

הם שאלו מה,

ואני רק צרחתי עליהם שאני לא דתייה יותר,

שאני יודעת שהם יודעים,

שכלכך צורב לי שהם פשוט מתעלמים וכופים עלי את הדת למרות שהם יודעים שאני לא אחזור לזה.


אין לי מה להרחיב,

רק שעכשיו כשזה בחוץ אני לא מרגישה את ההקהלה המיוחלת.

הפסקתי להאמין בגיל 8.

פיזית אני לא דתייה כמעט שנתיים.

כולם אמרו לי שאני ארגיש כלכך טוב כשההורים יידעו,

שדברים יסתדרו קצת יותר.

אבל הם מסתכלים עלי עקום.

הם הולכים על ביצים לידי.

ריק לי בפנים.

אני רוצה לברוח מפה.

אני חייבת לצאת מפה.




 

אני ממש בודדה..

נכתב על ידי , 17/5/2015 23:09   בקטגוריות בדידות, דת, דתל"שיות, כאב, חזרה בשאלה, שחרור קיטור  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)