לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בחזרה לילדות.



כשהייתי קטנה יותר

אני זוכרת את עצמי חיה בחורשות

מוקפת מכל עבר באצטרובלים ומחטי אורן

יוצאת לטייל ביערות שמעבר לגבעות

נחה על הצמחים הדוקרניים ומתיישבת על האדמה הצבעונית

פה ושם הייתי רואה איזו חיה קטנה,

עוד איזה פרפר צבעוני שמרחף לו

מתמכרת לריחות השונים שנדפו מכל עבר

מחייכת לעצמי מבעד לגזע אחד רחב

מתלכלכת מחול, מבוץ, מוצאת אינספור צמחים בשיער

אבל אני נהנית מהיער

מהרוגע שהקיף אותי בחיבוקו הנעים

אך יותר מכל אהבתי את הרוח המרשרשת בעצים

את הרעש שנשמע כהמולת כביש סואן,

אך זו הייתה רק הרוח הנושבת

מזכירה לי ולו לרגע שאין סיבה בעולם להיות כואבת

והרוח פרעה את שיערותיי הבהירות

ליטפה את פניי כנותנת נחמה

והייתי נשכבת לי על הגב

מביטה באור השמש דרך חרכי צמרות העצים הגבוהות

מחפשת איזו פיסת שמיים תכולה או ענן בארצות השמיים הרחקות

עוצמת עיניים ומדמיינת את הרוח נושאת אותי הרחק הרחק,

לאינספור מסעות

 

אך השנים עברו ואני גדלתי

ופתאום אין זמן,

החורשות ביישובי הקטן מתמעטות

ואיכשהו הרצון לחקור קטן

ועכשיו כאשר אני עוברת ברחוב ורואה את מחטי האורן המפוזרים בכל עבר

שומעת את רחש הרוח השקטה בעצים

אני רק עוצמת את עיניי,

מלאת געגועים..

 

נכתב על ידי , 6/7/2014 23:40   בקטגוריות שחרור קיטור, געגוע, סיפרותי, מחשבות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוצה לחיות


 

רוצה להצמיח כנפיים ולעוף

לגלות עולמות חדשים

לראות נופים קצת שונים

לקרוע את כל השמיים ולהשקיף על הכל מלמעלה

לגעת בעננים

ולהרגיש את הרוח צולפת בעדינות בפנים

כי אחרי הכל,

אני רק רוצה להיות חופשייה וליהנות מהחיים

 

נכתב על ידי , 20/5/2014 22:10   בקטגוריות געגוע, דימיון, לעוף, שחרור קיטור, סיפרותי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)