לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אוצר.


 

הכרתי בחור, והוא כל עולמי
איכשהו זכיתי, שהוא יהיה שלי

 

 

אני מאושרת.
ובחיי שרגעי האושר האלה הם כמו סם ממכר שחודר לי לכל תא בגוף.
כל רגע הוא פשוט משכר.
אני צריכה לחכות חודש-חודש וחצי כל פעם בשביל הרגעים האלה
והזמן שבין לבין הוא נוראי ובודד וריק מתוכן.
אבל כשזה מגיע.. הלסת שלי כואבת כלכך מרוב חיוכים
אני צוחקת וצוחקת בלי סוף
סופסוף חיבוק ממך, סופסוף לשמוע את הקול השובה שלך, להיות מוקפת בריח הנעים שלך
הוא האויר שלי לנשימה.
הוא הסיבה שאני כל יום משיבה לחיים האלה מלחמה.
הוא מקור האושר והשמחה,
ומתוכו יוצאת הגאווה הכי גדולה.

 

 

אז איך אפשר להודות לאדם שנותן לי הכל?..
אולי לא צריך לשאול.
רק לתת לזמן לעשות את שלו.

 

נכתב על ידי , 10/5/2015 22:38   בקטגוריות אושר, אהבה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, תקווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנתיים!



רציתי להודות לך על שנתיים מדהימות,

שבהם הענקת לי אושר, צחוק, תקווה ואהבה שאני לא יכולה לתאר בשום מילה.

תודה על מי שאתה, תודה על מה שאתה עושה, על כל מילה שאתה אומר,

על שאתה גורם לי לצחוק ולחייך עד שזה כואב, שאתה מחזיק אותי כשאני נופלת,

שאתה מאמין בי, שאתה מענג אותי, שאתה מטריף לי את כל החושים,

שאתה תמיד שם גם כשאתה רחוק, שאתה מלטף ומחבק ומנשק, שאתה לא מוותר עלי,

שאתה נלחם בשבילי ואיתי, שאתה לא מתייאש גם כשאני מכאיבה.

תודה שאתה נושם ושאתה קיים ושבחרת בי.

אני לא לוקחת שום דבר מזה כמובן מאליו ואני פשוט לא מעכלת עדיין שאתה איתי.

לא חושבת שאי פעם אצליח לעכל שזכיתי בך, אתה המתנה הכי טובה שאי פעם יכולתי לקבל.

אתה האור שלי, החיוכים שלי, הצחוק שלי, הדמעות המרוגשות שלי,

הכוח שלי, התקווה שלי, השמחה שלי, הלב שלי, הנשמה שלי, הטירוף שלי,

הכיף שלי, העונג שלי, הסיבה שלי, המשמעות שלי,

ואתה פשוט כל החיים שלי, ואני מקווה שאתה יודע את זה.

אני מאוהבת בך ואוהבת אותך, כל חלק בך, טוב ורע, פנימי או חיצוני.

אתה האדם הכי מיוחד ופשוט מדהים שיצא לי אי פעם להכיר. וזו האמת.


איך אתה שלי?.. 3>

 



נכתב על ידי , 22/3/2015 00:19   בקטגוריות אהבה, אושר, געגוע, ציפייה, שחרור קיטור, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנחנו ביחד שנה וחצי


 

ואני עדיין לא יכולה להאמין שאתה שלי..


Solo tu
Solamente, quiero que seas tu 
Mi lucura, mi tranquilidad y mi delirio, mi compas y mi camino 
Solo tu
Solamente quiero que seas tu 
Y pongo en tus manos mi destino
Por que vivo
Para estar siempre
Siempre
Siempre 
..Contigo amor



נכתב על ידי , 21/9/2014 23:38   בקטגוריות אהבה, אושר, געגוע, זמן, שחרור קיטור, אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,696
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)