לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אוצר.


 

הכרתי בחור, והוא כל עולמי
איכשהו זכיתי, שהוא יהיה שלי

 

 

אני מאושרת.
ובחיי שרגעי האושר האלה הם כמו סם ממכר שחודר לי לכל תא בגוף.
כל רגע הוא פשוט משכר.
אני צריכה לחכות חודש-חודש וחצי כל פעם בשביל הרגעים האלה
והזמן שבין לבין הוא נוראי ובודד וריק מתוכן.
אבל כשזה מגיע.. הלסת שלי כואבת כלכך מרוב חיוכים
אני צוחקת וצוחקת בלי סוף
סופסוף חיבוק ממך, סופסוף לשמוע את הקול השובה שלך, להיות מוקפת בריח הנעים שלך
הוא האויר שלי לנשימה.
הוא הסיבה שאני כל יום משיבה לחיים האלה מלחמה.
הוא מקור האושר והשמחה,
ומתוכו יוצאת הגאווה הכי גדולה.

 

 

אז איך אפשר להודות לאדם שנותן לי הכל?..
אולי לא צריך לשאול.
רק לתת לזמן לעשות את שלו.

 

נכתב על ידי , 10/5/2015 22:38   בקטגוריות אושר, אהבה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, תקווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנחנו ביחד באש ובמים.



גם ברגעי החולשה.

גם ברגעי הקושי.

גם כששחור.

גם כשנראה שאין טיפת אור בהמשך השביל.

אנחנו ביחד אהובי, אל תשכח.

ביחד בשמחה.

ביחד באושר.

באכפתיות.

בדאגה.

בצחוק שלא נגמר.

בתקווה לעתיד טוב יותר.

אנחנו ביחד בכעסים.

ביחד בחלומות.

ביחד במלחמות.

ביחד בקרבה.

ביחד בכשלונות.

ביחד בניסיונות.

ביחד בריבים.

כי זה מי שאנחנו מדהים אחד,

ביחד.

ואני אוהבת אותך יותר משתוכל לתאר.


 

I never wanted nothing more'
As I walk up to your door
You are the reason I feel alive
When I'm standing in the dark
And I know we're far apart
'..You are the reason I feel alive

 

נכתב על ידי , 31/3/2015 01:35   בקטגוריות אושר, אהבה, געגוע, שחרור קיטור, תקווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז כרגע



עזבו שהבלוג שלי נהפך לגוש דיכאון בזמן האחרון

אני

מאושרתתתתתתתתתתתתתתתתת


קבעתי ריאיון ראשון לשירות לאומי.

אני.

אשירה.

קבעתי ריאיון.

ישששששששששששששששש

 

רק שלא אתאכזב.

נכתב על ידי , 25/2/2015 22:51   בקטגוריות שירות לאומי, שמחה, תקווה, פחד, שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,697
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)