לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Give me love


 

?..Can't you see that I want you

 


נכתב על ידי , 31/5/2015 23:47   בקטגוריות בדידות, געגוע, כאב, מרחק  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה בדיוק מה שהייתי צריכה.


 

אני חיה את הרגע.

האושר האמיתי הוא ברגעים הקטנים,

לא משנה כמו רע ושחור עוטף אותנו מסביב.

החיוכים והשמחה שלנו נמצאים בדברים הקטנים שחשובים באמת.

אני מגלה את זה כל פעם מחדש.

אז פשוט תודה שאתה מזכיר לי את זה כל הזמן.

 

נכתב על ידי , 29/5/2015 01:27   בקטגוריות אושר, אהבה, געגוע, מחשבות, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



15:38


 

אני כבר לא יודעת איך למלא החור הזה שנפער בי

יש בתוכי תהומות שלא נגמרים

שחור מבחוץ, שחור מבפנים

מה כבר ביקשתי שיהיה לי בחיים?..

אני מרגישה שאני לבד

וכל מה שאני רוצה זה רק אותו, הוא האחד

רק רציתי שאלי תשוב

לא רוצה שניהפך להיות סיפור כאוב..

נכתב על ידי , 22/5/2015 15:35   בקטגוריות אהבה, געגוע, כאב, מרחק, פחד, שריפה, שחרור קיטור, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,697
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)