לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עברתי עוד שבוע.


 

השבוע הכי עמוס שהיה מתחילת שנה

עברתי איכשהו, כמו גדולה

ממשיכה לעשות הכל כדי להגיע להצלחה

ועכשיו קצת סופ"ש להרגעה,

ולמחוק עוד יום מהרשימה.




ואם כבר אנשים שהייתי רוצה שיופיעו בארץ אבל לצערי בחיים לא יגיעו לכאן, מה עם Rascal Flatts, Daugthry, All Time Low, Mayday Parade, Big Time Rush ועוד כלכך הרבה.. זה מה שקורה כשגרים בארץ שלא מגיעים אליה.

נכתב על ידי , 30/5/2014 23:59   בקטגוריות מוזיקה, שחרור קיטור, יום חדש, התקדמות, זמן, קו הסיום  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תכירו, זו אני.


 

כן. זו אני.

מצחיק איך שכתבתי Survivor לא נכון.

זה כאילו מייצג את מי שאני.

האחת שעושה טעויות,

אבל עדיין פה.

וחזקה מתמיד.


תכירו, אני אשירה.

נכתב על ידי , 14/4/2014 18:40   בקטגוריות אני, חזקה, שחרור קיטור, יום חדש  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ועכשיו,


קצת יותר בסדר

ואפשר לנשום רגיל שוב

ומחר יום חדש

קנבס לבן

ריק

מוכן שאמלא אותו מכל כיוון

בצורות

וכתמים

ואלפי גוונים

אז חיוך קטן

נשימה עמוקה

ולעצום עיניים..

 

נכתב על ידי , 19/3/2014 07:05   בקטגוריות חיוך, שחרור קיטור, אופטימי, יום חדש, מחשבות, נשימות, זמן  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,696
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)