לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מי אני?..


מי אני שתלונן שרע לי?..

מי אני שאבכה כי קשה לי?..

מי אני בכלל?..


כשיש כלכך הרבה אנשים שעוברים דברים הרבה יותר גרועים ממני.

מחלות,

בתים שבורים,

התעללות,

הפרעות אכילה יותר חמורות משלי,

פשוט קשיים.

ואני בוכה על כלום.


אני רק גרגר אבק בעולם האינסופי הזה.

נכתב על ידי , 29/12/2013 23:32   בקטגוריות שחרור קיטור, ביקורת, קר, מחשבות, מי אני?, קשיים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא לבכות.


לא לבכות.

תחזיקי את זה.

זה לא משנה שההורים חושבים שאת כישלון.
זה לא משנה שהמורה צעקה עלייך מול כל הכיתה כי נכשלת במבחן.
תחזיקי.
את מנסה.
מנסה כמה שאת יכולה, אפילו שהם לא רואים את זה ולא מאמינים לך.
רק עוד קצת, תחזיקי.
שימי את האוזניות ותני לצעקות לקרוע לך את האוזניים, בדיוק כמו שאת אוהבת.
זה יעבור מתישהו, כל זה יעבור.


אשירה, לא לבכות.
אשירה, בבקשה?..

נכתב על ידי , 23/12/2013 00:48   בקטגוריות געגוע, לברוח, מחשבות, נשימות, עיוורון, עתיד, קר, רצון, שינויים, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



את ההרגשה הזו קשה לתאר במילים.


זה כאילו שופכים עלייך דלי מלא מיי קרח ביום קיץ לוהט.

עירנות, הקלה.

כן. בעיקר הקלה. נשימות עמוקות וחיוך שלא עוזב את הפנים העייפות.


סופסוף חזרת אלי..

כמה ריקנות הייתה לי בלעדייך.. חלל ריק, שחור..

כל שעה שעוברת. בלי לדבר, כמו מחטים שדוקרים בעור החשוף.

געגוע מטריף חושים, מעוור..


אבל חזרת אלי.. התגעגעתי אלייך 3> ..

נכתב על ידי , 15/12/2013 01:30   בקטגוריות אושר, געגוע, זמן, חיוך, חורף, מחשבות, מרחק, ציפייה, קר, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)