לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פשוט תודה.


 

מגששת בחשיכה

רואה את היד המושטת לעזרה

ומוצאת את עצמי מחוץ לאפילה..

נכתב על ידי , 24/8/2014 02:26   בקטגוריות שחרור קיטור, תודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






מדהימה שלי, כמה שאת חזקה

ואת אפילו לא מבינה כמה

לא משנה כמה תדחיקי

לא משנה מה יגידו

לא משנה מה יכניסו לך לראש,

כמה יצעקו,

כמה יכאיבו,

את יודעת מי את

את יודעת מה את


מותר להישבר.

לא תמיד אנחנו חייבים להיות חזקים.


את יודעת שאני אוהבת אותך?

נכתב על ידי , 29/1/2014 22:48   בקטגוריות שחרור קיטור, חברות, אהבה ויחסים, תודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



10 חודשים.


לא חשבתי שזה אי פעם יקרה, שזה אי פעם יהיה אמיתי.

שזה יהיה הדדי.

שזה באמת יהיה אמיתי.



אני התאהבתי.

נשביתי אחרי הקסם שלך, כבשת אותי מההודעה הראשונה. ואני אפילו לא יודעת אם אתה יודע את זה.

הרגישות שלך תפסה לי את העין, עוד הרבה לפני שראיתי תמונה שלך.

שדאגת לי והיית שם לתמוך רק כמה ימים אחרי שהכרנו, שזה לא מובן מאליו.

ככל שהזמן עבר הפרפרים בבטן התפתחו, תזכורת מתמדת למה שקורה לי.

לפני 10 חודשים נהיינו זוג.

אפשרנו לכל החומות ליפול, אפשרנו לעצמנו פשוט לאהוב.



אני התאהבתי בבחור שכל הזמן השיער נופל לו לעיניים ואני יכולה להסיט אותו בעדינות

אני התאהבתי בבחור שאף פעם לא קושר את הנעליים שלו ומתעקש תמיד שהוא לא ייפול

אני התאהבתי בבחור שהיה אמיתי איתי מהרגע הראשון, בלי להמציא שום זהות אחרת

אני התאהבתי בבחור שפקח לי את העיניים לכלכך הרבה דברים בחיים

אני התאהבתי בבחור שאני תמיד אוכל לסמוך עליו, בעיניים עצומות

אני התאהבתי בבחור שינסה לעשות הכל כדי שניפגש שוב, כדי שלא אחכה יותר מידי

אני התאהבתי בבחור השנון הזה שתמיד מעלה חיוך עם ההערה הכי קטנה ומחוכמת

אני התאהבתי בבחור שיודע שהוא יכול הכל, אפילו שהוא עוד לא רואה את זה

אני התאהבתי בבחור הרגיש הזה, בבחור שבאמת יודע להרגיש

אני התאהבתי בבחור שיודע בדיוק מה זה לתת את כל כולך בלי לקבל משהו בתמורה

אני התאהבתי בבחור שגם אם לא תמיד יש לו מה להגיד, הוא יהיה ויחזק בכל זאת

אני התאהבתי בבחור שלימד אותי מה זה געגוע אמיתי

אני התאהבתי בבחור שלימד אותי להודות על מה שיש לי

אני התאהבתי בבחור שלימד אותי כמה שווה לחכות

אני התאהבתי בבחור שמוכן לעשות הכל רק בשביל להוציא ממני את החיוך הכי קטן

אני התאהבתי בבחור שקניתי עשרות כרטיסי רכבת בכל הכסף שהיה לי כדי לפגוש אותו

אני התאהבתי בבחור שלמרות כל השוני שיש בינינו, יש כלכך הרבה דימיון

אני התאהבתי בבחור שמחייך את החיוך הקטן הזה שיכול להמיס קרחונים בשניות

אני התאהבתי בבחור שלימד אותי לאהוב

אני התאהבתי בבחור שהפך אותי לאדם טוב יותר, חדש יותר, שונה יותר ומשופר יותר

אני התאהבתי בבחור שהצחוק שלו, העמוק הזה, שמלווה בחיוך אמיתי - הוא אחד הקולות הכי יפים שיצא לי לשמוע

אני התאהבתי בבחור שלא מוותר אפילו שקשה לו יותר משהסביבה מסוגלת לדמיין

אני התאהבתי בבחור הזה שכל הזמן רק שואל אם אני בסדר ואם אני צריכה עוד משהו

אני התאהבתי בבחור שיכול רק במשפט או בתמונה לשלוח זרמים חשמליים דרך הגוף שלי



אתם יכולים להסתכל עלי, בחורה בת 16.

מה אני כבר יודעים על החיים?

מה אני יודעת על אהבה?

לא הרבה כנראה. אבל אני יודעת בדיוק מה אני מרגישה.




אתה מאמין שזה קורה? אתה מעכל?..

כבר אמרתי שאני אוהבת אותך?..



נכתב על ידי , 22/1/2014 21:04   בקטגוריות אהבה, אהבה ויחסים, אושר, געגוע, זמן, מרחק, עתיד, ציפייה, שינויים, תודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)