לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני הכבשה השחורה בין הלבנים



היחידה שכמוני מבין הסובבים

כשאני לא מסוגלת

הם יכולים

כשהם את החיים בחופשיות חיים

אותי כל פעם תוקעים

כשאני בעיניים פקוחות לעולם

הם מתעקשים להיות אלו שלא רואים

כשהחיים שלי לאינספור עצירות מגיעים

הם פשוט עפים להם ודואים

כשאני רק רוצה לברוח

הם מאמינים

כשלי יש קרע עצום כלכך

הם כרגיל מתעלמים

 

אני חיה בתוכם.

מוקפת ברבים.

רק חבל שהם לא מוכנים לפקוח את העיניים ולקבל את השונים.

 

נכתב על ידי , 13/6/2014 00:17   בקטגוריות שונה, מחשבות, זמן, שחרור קיטור, ביקורת, שקר, קשיים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



.Seeing is deceiving




אנחנו יכולים. אנחנו באמת יכולים..
נכתב על ידי , 13/1/2014 15:05   בקטגוריות שקר, מראה, געגוע, דמעות, זמן, חיפוש, מחשבות, מי אני?, מרחק, לילה, לברוח, ניסיון, נשימות, עיוורון, עצב, קשיים, רצון, שינויים, תהיות, שחרור קיטור, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)