לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טריגרים.


 

לא.

לא.

לא.

אשירה לכי לישון.

לא.

אשירה.

לא.

נכתב על ידי , 15/7/2014 00:05   בקטגוריות שחרור קיטור, אוכל, טריגר  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ושוב חשבתי שזה נגמר


ומצאתי את עצמי נשענת על הדלת הנעולה

ופשוט קורסת על הרצפה

 מנסה בכל שארית הכוחות להכניס ולהוציא אויר מהריאות

עצמתי עיניים

נשכתי חזק את השפה עד שהיא דיממה מעט

אני חייבת להוציא הכל מהראש..

אני חייבת להיפטר מהשריפה הפנימית..


אני רזה.

אני רזה.

אני רזה.

אני רזה.

זה ממש לא משנה שאכלתי המון,

אני רזה.

חייבים להמשיך לנשום

להירגע

זה רק אוכל

הכל בסדר

זה לא משנה מה שאומרים

ואת תמיד מקשה על עצמך יותר מידי

את רזה.

את רזה.


אבל לא. זה כבר ממזמן לא רק אוכל.

 

נכתב על ידי , 17/2/2014 23:16   בקטגוריות אוכל, שחרור קיטור, שריפה, שבור, מי אני?, מחשבות, כאב  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)