לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

איך נפלו גיבורים.



בחופש הגדול שעבר היה לי מסע ישראלי.

במקביל אלינו רוב השכבה הייתה בפולין, ו35 בנות נשארו בארץ.

אני הייתי אחת מהן.

היום הראשון של המסע התבטל בגלל שהדרום העלה עשן מרוב רקטות והדם של החפים מפשע נספג באדמה החרוכה.

ביום האחרון למסע היינו בירושלים. עלינו להר הרצל בעקבות שיירת הל"ה.

ניסינו להקשיב לסיפור על הגיבורים שהקריבו את עצמם כדי להציל אחרים,

אבל הלב והראש היו עם החיילים שזה עתה נהרגו על הגנת המדינה, בצד השני של ההר.

אמרנו למורות שאנחנו חייבות ללכת לקברים החדשים.

סמ"ר משה מלקו ז"ל בדיוק נקבר שעה לפני שהגענו.

לידו 2 בורות פעורים, ריקים.

סמל מקס שטיינברג ז"ל החייל הבודד וסרן דמיטרי לויטס ז"ל.

2 גופות עטופות, פרחים מכסים אותם.

עמדנו סביב הבורות. אני הייתי הראשונה להישבר.

צנחתי לרצפה, לא זוכרת אי פעם בכי שיצא ממני כמו אז.

בכיתי על דמיטרי המפקד המופלא ועל מקס שעלה לארץ להתגייס למרות שלא היה חייב.

בכיתי על הילה בצלאלי הנהדרת שהייתה קבורה שורה אחת מאחוריהם. נהרגה מעמוד תאורה תוך כדי חזרות לדגלנות בהר הרצל. 2012.

ידענו שההורים של מקס בירושלים ורצנו למלון לנחם, כולנו בחולצות מסע כחול לבן ודגלים על הגב. לא הייתם. השארנו לכם מכתב.

בכיתי.

 

כל הקיץ לא עזבתי את הטלויזיה המחשב והפלאפון.

אמנם כאחת שגרה בשומרון, שהיה המקום הבטוח בארץ בזמן המבצע היה שקט.

אבל הלב כל פעם קפץ מכל אזעקת צבא אדום שקפצה על מסך הסלולרי.

אזעקה בעין השלושה. לא! עדן שלי שם!

אזעקה בבאר שבע. לא! דיאנה ויעלה שלי!

אזעקה בנירים. אזעקה בזיקים. אזעקה ביד מרדכי. אזעקה בשדרות. אזעקה בנתיבות. אזעקה בראשון לציון. אזעקה בעלומים. אזעקה בתל אביב. אזעקה בנחל עוז. אעזקה באופקים. אזעקה בחדרה. אזעקה בכפר סבא. אזעקה בהוד שהשרון. אזעקה בסעד. אזעקה באשקלון. אזעקה בפתח תקווה. אזעקה באשדוד. אזעקה באור הנר. אזעקה בכיסופים. אזעקה בנתיב העשרה. אזעקה בסופה. אזעקה בבארי. אזעקה בכפר עזה. אזעקה באיבים.

צבע אדום. צבע אדום.

שלושת הנערים, אייל גלעד ונפתלי ז"ל. יפיפיים שכמוכם. בגילי. מושלמים לנצח. 2014.

אדל ביטון ז"ל. אדלי בת ה3 שנפצעה לפני שנתיים ע"י מחבל מחורבן שזרק אבנים על האוטו ושיתק אותה. היא נפטרה בפברואר. 2015.

רב סרן בניה ריין ז"ל. גרת כאן בישוב. לא הכרתי אותך בניה, נפלת במלחמת לבנון השנייה. אתה יודע שכל שנה יש ביישוב מירוץ לזכרך? באים מכל הארץ בשבילך. 2006.

סגן הדר גולדין ז"ל. בכיתי עלייך כמו על כל האחרים שנפלו בצוק איתן. ברגע האחרון פיספסתי את האוטובוס להלוויה שלך. בבקשה תסלח לי. 2014.

איתיאל ג'מוס ז"ל, אח של מוריה מהשכבה. נמצאת ירוי לפני שנתיים, אף אחד לא יודע מה קרה לך. 2010.

סמ"ר איתן ברק ז"ל, ההרוג הראשון של צוק איתן. סמ"ר שון כרמלי ז"ל שכולם חששו שלא יבואו להלוויה שלו, כמו ההורים הופתעו כשאלפים הגיעו. 2014.

סמ"ר גיא בוילנד. חלק מחבורת 'ההומיז'. שקט, רוקיסט, מטאליסט, שיער אש ג'ינג'י. היתקלות בחירבת ח'זעאה. 2014.

פיגוע בדולפינריום. 2001.

פיגוע בסבארו. 2001.

פיגוע בקפה מומנט. 2002.

פיגוע במלון פארק נתניה. 2002.

הרב מאיר חי ז"ל. הבעל של המורה אלישבע מהאולפנה. אב ל7. הבת שלך ניגנה לך את 'ילד של אבא' היום בטקס, שמעת? 2009.

קרן שאצקי ז"ל. גרת 2 רחובות ממני. נהרגת בפיגוע שהיה ביישובנו קרני שומרון, רק יצאת לאכול פיצה. בת 14 היית. 2002.

נחשון וקסמן ז"ל, החבר הכי טוב של דוד שלי. חייל בגולני, חטפו אותך. הרגו אותך אחרי שניסו לחלץ אותך. 1994.

שקד לסקר ז"ל, בן 16. היית בדרך לחוג קפוארה אצלנו ביישוב. עלית לטרמפ והמחבל הנורא התפוצץ. כל בוקר בדרך לאולפנה אני רואה את השלט לזכרך. 2006.

אלמוג שילוני ז"ל, בן 20. רק חיכית לרכבת בתחנת ההגנה בתל אביב. כמה שעות מאוחר יותר, דליה למקוס ז"ל, בת 26. רק חיכתה לטרמפ ונדרסה איפה שנחטפו הנערים. 2015.

משפחת פוגל היקרה. נרצחתם באכזריות בבית שלכם באיתמר. זוג הורים ושלושה ילדים. יואב - בן 11. אלעד - בן 4. הדס - בת 3 חודשים. אמא רות ואבא אהוד. ידעתם שנסענו כמה מבנות השכבה לאיתמר להתנדב על הילדים ביישוב? לחבק ולתת נחמה. בכינו עם כל היישוב.

דן אוזן ז"ל. איבטח בת מצווה שהתקיימה בבית כנסת בדנמרק. הציל כמה עשרות אנשים לפני שנורה על ידי מחבל. 2015.

דניאל טרגרמן ז"ל. מלאך קטן, בלונדיני. נפגע מרקטה בביתו בנחל עוז. בן 4. אתה יודע שעשו לזכרך מירוץ גיבורי על? כל החברים שלך רצו בשבילך, כלכך אהבת גיבורי על. תשמור עלי מלמעלה מלאך קטן. 2014.

אילה שפירא. מקסימה. בת 11. כמה מזל שאת עוד איתנו. סוף 2014, רק לפני כמה חודשים, היית בדרך לבת מצווה של חברה, אבא הסיע אותך. יצאתם מאל מתן ומחבל שעמד בין הצללים זרק עליכם בקבוק תבערה. המכונית עלתה באש, נכוויתם שניכם. חששנו לחייך ימים ושבועות. ילדה יפיפייה. באותו הערב ישבתי מול המחשב והרחתי שריפה. יצאתי לרחוב ומולי מחזה מחריד, עשן ולהבות אדומות. כן, הפיגוע קרה רק 3 דקות הליכה מהבית שלי. ילדה יפה, תמשיכי להילחם ולהשתקם. האולפנה אפילו כתבה מכתב לבאן קי מון בשבילך. אנחנו אוהבים אותך. 2014-2015.

 

שמות. תאריכים. ילדים. מבוגרים. חיילים. אזרחים. אנשים טהורים, לתמיד.

23,320 אנשים, בשר ודם. מספר לא נתפס.

כמה עוד נצטרך לעבור כדי לחיות בארץ שלנו?

כמה עוד דם יישפך ודמעות יזלגו מעיניים כואבות?



 


נכתב על ידי , 22/4/2015 16:43   בקטגוריות יום הזיכרון, צבא, פיגועים, זיכרון, כאב, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שורף. לי.



Daylight'
See the dew on the sunflower
And the rose that is fading
Roses wither away
Like the sunflower
I yearn to turn my face to the dawn
I am waiting for the day

 

Memory
Turn your face to the moonlight
Let your memory lead you
Open up, enter in
If you find there
The meaning of what happiness is
Then a new life will begin

 

Memory
All alone in the moonlight
I can smile at the old days
I was beautiful then
I remember
A time I knew what happiness was
Let the memory live again

 

Burnt out ends of smoky days
The stale, cold smell of morning
The streetlamp dies in the cold air
Another night is over
Another day is dawning

 

Daylight
I must wait for the sunrise
I must think of a new life
And I mustn't give in
When the dawn comes
Tonight will be a memory too
And a new day will begin

 

Sunlight through the trees in summer
Endless masquerading
Like a flower as the dawn is breaking
The memory is fading

 

Touch me
It's so easy to leave me
All alone with the memory
Of my days in the sun
If you touch me
You'll understand what happiness is
'..Look, a new day has begun



נכתב על ידי , 13/4/2015 00:02   בקטגוריות געגוע, זיכרון, כאב, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Cory Monteith



אז אחרי הזנחה פושעת של הבלוג, מיני קאמבק על נושא שיקר מאוד לליבי.

יותר נכון, אדם שהיה, ותמיד יהיה חרוט עמוק בלב שלי.

עם כל המצב בארץ שכחתי מהכל, הראש היה עסוק מידי ברקטות ועזה וחיילים.

ובתוך כל התופת והשיגעון הזה,

פספסנו את יום השנה לפטירתו של קורי מונטית'.

כולנו הכרנו אותו כFinn Hudson המוכשר מהסדרה המצליחה Glee.

אבל לפני שנה איבדנו אותו למנת יתר של סמים ואלכוהול, אליהם היה מכור מגיל 12.

במהלך חייו הוא ניהל מאבק עיקש כדי להתגבר על ההתמכרויות,

הוא הופיע בסדרות,

הוא הופיע בסרטים,

הוא עמד להתחתן עם אהבת חייו Lea Michele,

הוא ניסה לנהל חיים נורמליים אחרי ילדות לא פשוטה בכלל.


אני הכרתי לראשונה את קורי בפרק הראשון של Glee, אי שם ב2010.

עמד בחור על הבמה, בחולצה אדומה,

גבוה, חיוך נבוך.

ואז הוא פתח את הפה והתחיל לשיר את Don't Stop Believing של Journey,

ואני נמסתי.

הקול המיוחד שלו והחיוך הביישן הזה נחרטו לי עמוק בלב.

ומאז התחלתי לעקוב אחריו.

ראיתי את הסדרה באופן קבוע רק בשביל החיוך השובה שלו כשהוא עלה לי על המסך.

כמו כולם התאהבתי בזוגיות שלו ושל ליאה,

הורדתי את כל השירים שלו,

והוא הפך להיות לי מודל לחיקוי.


אבל כל פעם שאני שומעת או רואה אותו הלב שלי מתכווץ,

והדמעות לא מאחרות להציף את העיניים.

אנשים לא מבינים למה אני מזגימה כלכך,

'הרי הוא היה רק שחקן'.

'לא ידעת איך הוא מאחורי המצלמות'.

נכון.

אבל האדם הזה נתן לי כלכך הרבה סיבות להעריץ אותו,

ואני נמלאת בכח רב כלכך כשאני רק נזכרת בו,

ולכן לא אאריך במילים.

שום מילה לא תספיק כדי לתאר אותך קורי,

אני יודעת שלעולם לא אשכח אותך.

המוות שלך לא היה לחינם.

אני מעריצה אותך.

R.I.P Cory Monteith

1982 - 2013


 

  

נכתב על ידי , 18/8/2014 20:00   בקטגוריות שחרור קיטור, זיכרון, מוות, הערצה, Cory Monteith, עצב  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)