לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני מלכת העולם.


 


נכתב על ידי , 7/3/2015 22:18   בקטגוריות טוב, לילה, לעוף, אופניים, ספורט, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מרזה.


 

טוב לי.

נכתב על ידי , 2/2/2015 20:48   בקטגוריות ספורט, שחרור קיטור, ניצחון, טוב  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נפש בריאה בגוף בריא.



אז לפני כמעט חודשיים (או שכבר?) חזרתי לספורט.

אני רצה,

אני עושה תרגילי בטן,

אני רוכבת על האופניים כשלא קר מידי.

אמרתי לעצמי שאם אני רוצה להרגיש טוב עם עצמי בזמן שהחורף מביא עימו ק"ג מיותרים,

אז צריך להזיז את התחת העצלן והשמנמנן שלי ולעבוד.

מניסיון רב וקודם ידעתי שלראות על עצמי את התוצאות ידרוש הרבה סבלנות,

אבל התחלתי במלאכה.

בכל ריצה אני משפרת את התוצאה שלי,

והגעתי למסקנה שאני חולמת לרוץ בכמה מירוצים.

אין לי נעלי ריצה אמיתיות (מישהו מוכן לתרום קצת כסף?),

וכרגע דיי נדפקות לי הרגליים.

אבל נשרוד, אה?

שכבות השומן המיותרות בבטן גם יורדות לאט לאט,

הירכיים מתחילות להיעלם (סוף פאקינג סוף).

החמיאו לי שרזיתי בירכיים והביטחון העצמי שלי זינק.

אני באמת מרגישה טוב עם עצמי כשאחרים רואים את התוצאות שלי.

זה עוזר לי לראות מעבר לכמויות השנאה העצמית שטמונים בי.

הכאבים בצלעות והרגליים שמקבלות שרירים מטורפים מעודדים אותי.

אני אמשיך עם זה כי הנפש שלי באמת מבריאה בזכות זה.

 

נכתב על ידי , 29/1/2015 20:49   בקטגוריות ספורט, שחרור קיטור, חזקה, טוב  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)