לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נץ שחור

שירים וסיפורים שכתבתי - עלי ועל אחרים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2016

רשימת השירים שקושרים אותי אליך


היה לנו מנהג שכזה,


בהתחלה, כשעוד לא יכולנו לדבר בטלפון.


הייתי שולח לה כל בוקר "שיר בוקר". כזה שיתאים למצברוח של היום או של ההתכתבות שנגמרה רק שעתיים שלוש קודם.


המוזיקה, כמו המילים, היתה חלק מהחיים ההזויים שהיו לנו.

 


אני רוצה פשוט לכתוב את הפסקול של היחסים שלנו. שיר אחר שיר, עם הסבר קצר לידו.

זה בטח לא יקח יום ואפילו שבוע...


כל פעם כשאסיים לעדכן אכתוב: "המשך יבוא..." וכשתיגמר הרשימה אחתום במקום.

 

אולי זו תרפיה בשביל להגמל, אולי כל עידכון יפריד אותי מעוד קצת מחשבה עליה...


הבעיה היא שאתה אף פעם לא באמת נגמל מהרואין.



"מליוני אנשים לבד"/החברים של נטשה - השיר שלנו. הלבד שלנו, לבד מתוך בחירה. הרצון בשקט מהעולם. להרגיש לבד גם כשאתה בתוך המון של אנשים.

 

"אמונה עיוורת"/ברי סחרוף - הלכתי אחריך, הלכת אחרי. לא ראינו כלום מחוץ לאהבה. זה הכל או כלום...

 

"נהדרת"/יציאת חירום - מאז שפרצת לחיי הם השתנו, השתנו לעד. לא משנה מה יהיה מעכשיו.  כל כך שונה, כל כך בשבילי.

 

"היינו עושים אהבה"/כנסיית השכל - הלילות שלנו, המקום שלנו.


"יש בך"/החברים של נטשה - את משהו אחר. התחלת להכיר בזה עם הזמן. אני תמיד אדע מה יש שם מתחת לקליפות.


 "הולך נגד הרוח"/שלום חנוך - נגד כל העולם. גם אני וגם את. נגד הדעות, הערכים ואמונות. רק להיות ביחד.


"רומיאו"/ יהודית תמיר - "יש לך את זה ביותר חד", שאלת אותי אז... כשהכל עוד היה ערפל. המילים מתאימות גם היום.


 "מעליות"/דודו טסה ורונית אלטר - שבת בבוקר. שלחתי לך אותו, אחרי דייט של שישי. באופן מפתיע זה השיר שהתעוררת איתו עוד לפני שקראת...


"איך זה מרגיש"/כנסיית השכל - השיר שמוריד. אולי נקודת השבר שלנו.

"היום"/אהוד בנאי - 13/6. הנשיקה הראשונה. כמה התכוננו ליום הזה.

 



המשך יבוא....

נכתב על ידי , 16/5/2016 13:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קירות שקופים


מהיום בו נפגשו העיניים רציתי אותך לעצמי.
שתהיי שלי ושאני אהיה שלך.
רציתי לבנות לנו בועה.
קירות שקופים. שנראה את העולם מבחוץ, אבל הוא לא יגע בנו.
חלמתי בלילות שאין היסטוריה.
דימיינתי בימים שאין עתיד.
רק עכשיו.
רק את. 
רק אני.

כשהיינו יחד, גיליתי  שאין שקופים.
וכנראה שגם לא קירות.
שההיסטוריה דופקת חזק על הדלת.
מאיימת לשבור. 
העבר שלי, העבר שלך.
הפחד ניצח את ההווה.
רציתי לך רק טוב ונכשלתי לראות.
רצית בשבילי את העולם, אבל לא הבנת.

כשנפרדנו,
עדיין הולכים בתוך הערפל,
כל מגע כאב. 
כל מבט צרב.
העולם כמעט ונפל.
נשארנו שבורים, לרסיסים של טיפות.
בלי בועה, בלי קירות.

ועכשיו.
עכשיו אני כאן, ואת שם.
חיים כל אחד את חייו לעצמו.
זוכרים בגעגוע.
הלוואי ויכולנו להיות שוב אחת בשביל השני.
לרצות ביחד, לחלום ביחד. 
להיות, פשוט להיות יחד.

אבל את כבר לא פה. לעולם לא תשובי.
ואני כבר לא שם, 
החלומות שלי, תם זמנם.
נכתב על ידי , 15/5/2016 10:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רציתי לכתוב לך


רציתי לכתוב לך אהובה. ואלו המילים שיצאו...
רציתי לכתוב, ולשים לך מכתב פרידה בשקית תכלת.
רציתי לכתוב לך, ולא שמתי פתק.
בכל זאת יצאו המילים, ועל כן העולם צריך לראותן, אך איני מסוגל לעמוד מאחוריהן.
כי אם יש זיק של תקווה, בחלום אחרון של אשמורת אחרונה, שאי פעם נשב חבוקים על פסגה של הר, בלב המדבר ומעלינו רק כוכבים...
אז איני רוצה שתעלמי מחיי לחלוטין.

ואלו המילים:

"זאת הפעם האחרונה שאכתוב לך. ולא, אני לא רוצה שתעני. הלב חולם לדעת אם גם את מרגישה בלב את מה שאכתוב לך בשורות הבאות, כי אם כן אוכל לפחות לנשום. הראש אומר לא.... כי אם אינך מרגישה כמוני, לא יודע עוד כמה אוכל לשקר לעולם בלי לסבול מעבר....
אז פשוט אל, אל תעני. אשאר עם החלום, גם אם הוא חלום בלבד.
האהבה שלנו צמחה על מילים וכך גם היא צריכה להסתיים.
אני לא מצליח להתגבר עליך. אולי הזמן ירפא אותי ואולי לא, אבל כל פעם שאנחנו מדברים הפצע נפתח מחדש ורק אלוהים יודע עד כמה הוא כואב.
אני לא יכול לשאת את המחשבה שהאהבה של חיי נמצאת במקום אחר. שהאהבה של חיי לעולם לא תהיה איתי. שאהבת חיי תהיה לאחר. שאהבת חיי, גם אם הייתי מוותר על חיי לא היתה יכולה להיות איתי באמת מעולם ולעולם.
אני נאלץ להמשיך את חיי בלעדיך. בעצב, בהרבה דמעות שאיש לא יראה, איש לא יבין. אולי את מרגישה אותי לפעמים. אולי זה רק הדמיון שלי. אולי זה תמיד היה רק הוא.

אנחנו חייבים לנתק את עצמנו. לפחות אני. איני יכול לדבר בשמך כי נראה שכבר התגברת. וגם אם אני טועה, עדיף ככה. טוב לא יצמח מכאן לאף אחד מאיתנו.
אחיה כי אני חייב. אשחק את המשחק של כולם. אבל לעולם, לעולם לא אשכח את האהבה שלנו ולעולם לא אפסיק לאהוב. השארתי חלק מליבי אצלך לנצח, אבל אני זקוק לחלק ממנו בשביל להמשיך הלאה. לפחות עם קצת תשוקה...

אז אהובה,
זאת צריכה להיות התקשורת האחרונה שלנו.
אהיה פה תמיד במקרה חירום, כשלא יהיה אף אחד לידך ותצטרכי יד מושטת ואוהבת. אנסה להיות שם עד כמה שאוכל, ועוד טיפה. אני בטוח שתהיי שם בשבילי במקרה ההפוך.

תמיד תהיי מעל ליבי"

לא עומד מאחוריהן.
נכתב על ידי , 15/5/2016 10:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לblack hawk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על black hawk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)