לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ואולי לא היו הדברים מעולם



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

למעשה, אני לא חסידה גדולה


 של הרג ג'וקים למינהם.


אני מאמינה שלכל חיה, גם הכי נחותה, יש זכות קיום כמו שלי והיא בריה של הקב"ה בדיוק כפי שאני.

מכאן ניתן להסיק שיש לה משמעות ותפקיד בעולמינו אנו.

ומי אני שאגזול ממנה את תפקידה?

ובכלל, יתושים. כפמיניסטית אדוקה אני מרגישה מחויבות לשמור על הגברות החביבות שיוצאות הן לעבודה ולפרנוס ביתן במקום בעלן ששומר על הילדים. 

אך כשהקיץ ממשמש ובה ועימו גל זוחלי ביבים שמפלסים את דרכם בצואה אל חדרי ומשם מטפסים בחופזה על גופי ומשאירים מזכרת מעקצצת, או גרוע מכך, כשמימדייהם גדלים והם פורשים כנף אל על עם כל הנפת יד לביטולם וסילוקים....

אני מפחדת. ולעולם לא הורגת

היום הג'וקים בחדרי הם גדולי ממידים ורבי מספר וממש לא מתאים לי לארח טיול לילי על גופי.

אז לקחתי תרסיסים, אחד בכל יד וכעת נותרתי נשנקת ומשתעלת והיצורים הפוחזים עדיין מרשרשים בעלטה.

אור המחשב מאיר עליי ואני מרגישה אחד מהם מטפס להנאתו על רגלי, שומעת אותם נוחתים על הרצפה ונושקים לתקרה.

שמעתי שבקיי300 יש חומר החזק מפצצת אטום, אבל אני נושמת את הקיי כעת, וגם חבריי חסרי העצמות.


שום פצצות בסביבה.

אז לילה טוב מאיתנו.אוף

נכתב על ידי , 7/7/2013 01:37  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




307
הבלוג משוייך לקטגוריות: בית ספר יסודי
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיים כבר משתמש בכינוי זה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיים כבר משתמש בכינוי זה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)