לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

lackofbeauty


לגרד בין השפה העליונה לנחיר הימני כשזה מביך

כינוי: 

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

תקופה קשה,זה תקופה שעוברים


מתקופה הכי טובה,חברות הכי טובות איתך כל הזמן,אתה בקושי חוזר הביתה מרוב שאתה מבלה בחוץ,שיחות נפש כל הזמן,אתה מרגיש נחוץ,אתה מרגיש טוב,אתה מוזמן,אתה לא מובן מאליו,אתה חשוב,אהוב-לתקופה הכי קשה.החברה הכי טובה שלך נוטשת,הקבוצה הקטנה שהיית חלק ממנה מתגודדת בלעדיך ואתה כבר חלק נפרד מהם,עדיין יש לך חברים,אבל כל הזמן ישצורך להוכיך משו בשבילם,הם לא באמת יכניסו אותך,אתה לא חלק מהם,אתה לא מספיק טוב.אתה יושב בכיתה לבד.יש לך חברה "אמיתית" אחת,שגם היא בקושי מדברת איתך.השינוי הכי קשה שעברתי,לפעמים מספיק לראות את החברה שהייתה הכי קרובה אלייך פעם נהיית חברה טובה של ילדה אחרת,בשביל להיות על הגבול שבין מצוברך לדיכאוני.בהחלט,הייתה צביעות בשפע.לפעמים אני חושבת למה לעזלזל אין בעולם כסף כמו שיש צביעות,מה לעשות.אין ספק שאנשים.צבועים מספיק בשביל לשכוח אותך במהירות שהשיא שלה נוגע בגן עדן.בכל מקרה,העיקר-היה כאב גדול על הלב,עדיין יש,יש תמיד,זה הרי כאב שחוזר כשאתה רק שומע שיר שהיית שומע בזמנים הטובים.אבל תקופה קשה,זה תקופה שעוברים,עד שאני אכיר את החברים האמיתיים שלי,בע"ה אהבה,מקום אמיתי בלב של מישהו,כלשהו,אבל לא סתם מקום,מקום עם דבק,מקום שלא תיפול ממנו,עד אז-אני מנגנת את הנשמה שלי,אני בע"ה יתקבל למשלחת,אייצג את המדינה שלי בכבוד,אני אלמד קצת בקיץ,יש מחנה קיץ שלא להבריז ממנו,יעשה ספורט,אולי ירזה קצת חח,אלו הם חיי,התמודדות-אבל בעצם אלו חיי כל אדם,להתמודד,להמשיך הלאה.כמו בריצת טווח ארוך,גם אם אתה מתייאש,לפחות תסיים את המסלול בהליכה.לפחות תסיים את המסלול.

נכתב על ידי , 6/7/2013 18:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להתאים את הקטע לקטגוריה. נכון? "המתמודדים"


היי. אני כבר הרבה זמן כותבת את מה שבלב שלי בפתקים בפלאפון ושומרת. כותבת למגירה מה שנקרא. עכשיו,גם עם הבלוג פרטי,לפחות מישהו ידע מה עובר עליי. אז..בחרתי 3 קטגוריות לבלוג שלי,והכי מתאימה היא "המתמודדים"...בהחלט מגיע הסבר,כבר שנה שלמה שאני מוצאת את עצמי רק מתמודדת,אבל לא מקבלת תגמול. אמנם יש אלו שייקראו לי צפונית נטולת צרות. וכן,גם אני מסוגלת לחשוב כך על בנאדם,אבל...אם יש משו שלמדתי השנה,זה שגם הבנאדם הכי שמח,יש גם לו יש כאב בלב,ויש את אלו שהכאב מתעלה על הייכולת לשלוט בהחלטות,באמירות,ובמעשים,אבל מה?יש חיוך על הפנים. כלומר,בשפה אחרת,מטאפורית, "חשבון פייסבוק חסום" כלומר, מי שלא מספיק קרוב לא יודע מה באמת קורה בחיים שלך .וזאת אני.כמה אני מתוסבכת,כמה אני מיואשת מהמכשולים שהחיים שמים לי. אבל המוטו שלי לחיים בעיני אחרים יהיה "לא,זה בסדר" או "לא נורא לא קרה כלום" , "אתם יודעים שאני לא נעלבת מדברים כאלה" וכד'.מעולם לא שמרתי טינה לבנאדם במשך יותר מיום. אבל עוד לא נולד הבנאדם שיבין שזה רק מהפחד שיתייאשו וייעזבו.אני מניחה שהפסיכולוג  שיחפור בתת מודע שלי יימצא אוצרות. עברתי הרבה,בגן וביסודי,אף פעם לא הייתי מלכת הכיתה,צחקו עליי והשפילו,ובגלל זה,כיתה ז',חופש גדול ותחילת כיתה ח' היו השנים הכי טובות בחיי.אך כמו כל בלון יפה וגדול שמתפוצץ-גם התקופה הזאת...אפשר לקרוא לקטע הזה מבוא,הקדמה.יש לי הרבה מה לספר.
נכתב על ידי , 6/7/2013 16:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , החנונים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlackofbeauty אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lackofbeauty ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)