לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

'לכתוב את העולם' - סיפור בהמשכים


"התחלתי לכתוב ולהמציא דמויות משום ששום-דבר, או מעט מאוד, הצליח לחדור לליבי רחוק ממכונת-הכתיבה" ג'. ד. סלינג'ר.

Avatarכינוי:  'לכתוב את העולם' - סיפור בהמשכים.

בת: 10





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

אופסי דופסי


אז קצת יצא שהזנחתי את הבלוג הזה, שוב חח 
בכל אופן, אני מקווה שאתם מוכנים (או יותר נכון, אתן מוכנות) להמשך של הסיפור שיעלה בדיוק ביום שלישי הקרוב.
ביום שני אני מסיימת עם הפסיכומטרי ונכנסים למשהו שהוא סוג של בערך חופש...
הסוג של בערך חבר שלי, טס לנאפה ככה שאני אהיה פחות או יותר מרוכזת בלימודים ובסיפור!
אני לא עיקבית וזה מעצבן, אני יודעת, אבל יש אילוצים מסוימים... מבטיחה להשתפר להבא... חוץ מזה, הבטחתי לתבל האמיתית (כן, יש אחת כזאת חח) שאני אתן לה לקרוא את המשך הסיפור, ככה שאני מחויבת :)

רק כדי לסבר קצת את האוזן, הנה הצצה לפרק הבא של הסיפור:

 

  "יונתן?" קולה עצר אותי לרגע וגרם לי להפנות את מבטי אליה. "יש לך עיניים מיוחדות." היא אמרה את המובן מאליו. השפלתי לרגע את מבטי ואז הרמתי אותו שוב אליה. העיניים שלי לא היו רגילות, הן לא היו קרובות לרגילות. סימן הזיהוי הכי אופייני לשוני שלי משאר בני האדם בעולם שלי היה ההטרוכרומיה של העיניים שלי, שיכולה לנבוע מהרבה דברים, אבל נובעת במקרה שלי מהעובדה שלא ידעתי להחליט איזה צבע עיניים אני רוצה שיהיה לי וזה... פשוט נתקע.
"תודה," חייכתי אליה אך החיוך שלה נסוג מפניה והיא סגרה את הלוקר שלה בטריקה.
"זאת לא הייתה מחמאה." היא זרקה באוויר והלכה ממני. מה, לעזאזל, קורה פה?

 

קצר ו... אממ... קולע? :)
מקווה לשמוע מכן,
אוהבת!  

נכתב על ידי 'לכתוב את העולם' - סיפור בהמשכים. , 12/9/2013 00:56  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 'לכתוב את העולם' - סיפור בהמשכים. ב-20/9/2013 00:21
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,344
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , החנונים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל'לכתוב את העולם' - סיפור בהמשכים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 'לכתוב את העולם' - סיפור בהמשכים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)