לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Sophie says she’s really trying, problem is-Sophie's lying




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

הפעם האחרונה


 

אני לא זוכרת את הפעם האחרונה שקרנתי מאושר טהור.

אני לא זוכרת את הפעם האחרונה שהרגשתי שאני לא לבד בעולם.

אני לא זוכרת את הפעם האחרונה שהאמנתי שיש תקווה גם בשבילי.

אני לא זוכרת את הפעם האחרונה שפשוט הייתי שלווה בלי טירדות.

 

אני כן זוכרת את הפעם האחרונה שהשתלט עלי העצב ולא הרפה.

אני כן זוכרת את הפעם האחרונה שתקפה אותי הבדידות המעיקה.

אני כן זוכרת את הפעם האחרונה שצנחתי ליאוש ולא הצלחתי לקום.

אני כן זוכרת את הפעם האחרונה שסבלתי מחוסר שקט איום ונורא.

 

אולי מה שאני לא זוכרת מעולם לא היה,

כי מסתבר שאני לא זוכרת גם את הפעם הראשונה.

ולמען האמת גם לא שום דבר באמצע.

 

ואולי מה שאני כן זוכרת זאת פשוט המציאות שלי,

אולי אני כזאת מאז ומתמיד, ובגלל זה אני תקועה.

כי אני לא יכולה לברוח מעצמי.

נכתב על ידי , 30/7/2013 15:23  
הקטע משוייך לנושא החם: הפעם האחרונה
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לs0phie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על s0phie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)