לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Sophie says she’s really trying, problem is-Sophie's lying




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

מקולקלת


אני פשוט מקולקלת.

זה לא שפג תוקפי או שהתחלתי להסריח,

פשוט נולדתי כזאת-פגומה.

כמו המוצרים האלה שמוכרים ממש בזול 

ורק מי שכבר ממש נואש קונה אותם,

ואחר כך כשהוא מוצא משהו יותר טוב הוא זורק אותם לזבל.

אז ככה אני-אף אחד לא מסתכל עלי או טורח לדבר איתי

כי תמיד יש אופציה טובה יותר.

ואם כבר נתקעים לבד ונזכרים בי זה תמיד בקטע מרחם וחסר סבלנות.

בחיים לא ביקשתי עזרה מאף אחד.

ואני ממש לא צריכה את הרחמים שלכם.

אל תגידו שאני חופרת על הבעיות שלי אם אתם שואלים שאלות

ואני עונה בקצרה, לא רוצה שתתעניינו לא רוצה לדבר.

אבל אני תמיד אהיה פה ואף פעם לא אלך, אז למה לא להמשיך ככה?

להתעלם ממני, לדרוך עלי, לנצל אותי, לזלזל בי ולקחת אותי כמובן מאליו.

אז קדימה תמשיכו, אני אשאר כאן ואקשיב לבעיות שלכם

ואנסה לעזור ולייעץ אתם תמשיכו לעשות את אותן טעויות ולהתבכיין

אני אמשיך להקשיב ולתמוך-אבל זה אף פעם לא יהיה הדדי.

אולי אני פשוט לא רואה נכון את המציאות, כי תמיד ידעתי שאני בן אדם רע

ושלא מגיע לי יחס טוב מאף אחד, אז למה אני מתפלאת בכלל?

ואם לרגע היססתי כולם דאגו להזכיר לי שאני בן אדם רע. 

כי זה מה שאני. אני פשוט בן אדם רע.

נכתב על ידי , 31/8/2013 16:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לs0phie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על s0phie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)