לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Sophie says she’s really trying, problem is-Sophie's lying




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

אני בדרך הנכונה


נאלצתי לאכול מה שאמא הביאה לי כי היא נשארה במטבח..

בכל מקרה לא עברתי את ה100 קלוריות היום :) 

מרגישה רע עם כל השקרים.. אבל אין מה לעשות אף אחד לא מבין.

בקרוב דיאטנית מקווה שיהיה בסדר, לא ירדתי הרבה אז אני אשתה מלא מים.

כואב לי הראש ואני קצת חלשה, אבל זה בסדר, כי אני מרגישה יותר טוב.

מרגישה שיש משהו שממלא לי את החיים, משהו מוכר וטוב.

הדבר היחיד שאני יודעת לעשות כמו שצריך-או לפחות משתדלת..

נכתב על ידי , 4/9/2013 00:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לs0phie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על s0phie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)