לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Sophie says she’s really trying, problem is-Sophie's lying




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

ירידה של חצי קילו מאתמול. עדיין בודדה.


אני כל כך בודדה, יותר מתמיד.

אין לי אף אחד.

אף אחד לדבר איתו

אף אחד להקשיב לו

אף אחד לצחוק איתו

אף אחד שיתן חיבוק

אף אחד לתת לו חיבוק

אף אחד שאכפת לו ממני

אף אחד שירצה בחברתי

אף אחד שיאהב אותי.

 

אני מנסה אבל זה פשוט לא מספיק טוב.

אף אחד לא רוצה חברה כמוני.

אף אחד לא מוכן להיות שם בשבילי כשקשה.

אף אחד לא יפנה אלי אם יש לו ברירה אחרת.

אני רוצה להסתגר בבית כל היום,

לא רוצה שאף אחד יראה אותי ולא רוצה לראות אף אחד.

כי מה זה משנה בכלל, ככה או ככה אני לבד.

אז בשביל מה להתאמץ? זה חסר סיכוי.

 

מיואשת מהכל-בעיקר מעצמי.

ירידה של חצי קילו מאתמול זה הדבר היחיד שנותן לי כח להמשיך.

נכתב על ידי , 4/9/2013 12:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לs0phie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על s0phie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)