לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Once upon a time i was sweet and innocent,and then shit happened.

Avatarכינוי:  האקסית הסודית

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

- אני בוחרת ,בכת השטן.





וגם היום היה פסטיבל הפנזינים בת"א,ונתקלתי בבחור הזה ששמתי לב שהוא מצחקק בזמן שהחבר שלו מקריא בקול רם את החוברת שלי בעיקרון לא יחסתי לזה חשיבות גדולה במיוחד עד ש...טוב נו ,גם לכת השטן יש חוש הומור!

האקסית הסודית\מריחה כמו הגיהנום אחרי הפסטיבל הזה .
נכתב על ידי האקסית הסודית , 18/3/2015 02:06   בקטגוריות אירוע משמעותי, רצועת קומיקס, תל אביב, פסטיבל וכנס ויריד  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ob5cur3d ב-7/4/2015 02:17
 



- הרגע הגדול.


1.יש לי אקסטרה איבר בגוף.נכון
הסבים שלי גרו ליד צ'רנוביל שבאוקראינה ואחרי הפיצוץ הגדול האבק עף לכל הכפרים בסביבה 
התחילו לצוץ כל מני מחלות ועיוותים באותה תקופה ההורים שלי נולדו וגדלו שם ,זה עוד היה נחשב לאיזור הבטוח מה"זונאה" האיבר הנוסף שלי הוא לא חיצוני לכן אי אפשר לראות אותו אבל מה שיותר הפתיע את הרופאים שהוא פעיל ובגודל מלא.האלה מ"אדי" מתים שאני אחתום כבר.


*מאוד ביזארי-יותר מחצי באמת האמינו שיש לי יותר מדי איברים,אני מנסה לחשוב מה ציירתי שגרם לכם להאמין לזה,אפילו שזה נכון.


2.חסרת יכולות בסיסיות כמו רכיבה על אופנים ושחיה.נכון.
הצלקת לא איחרה להופיע ביום שבו התרסקתי עם האופניים על האספלט בגיל שש בערך גם מאז לא נגעתי באופנים פשוט גנבו לי אותם גם באותו יום.
אני חושבת שפעם ידעתי לשחות,לא משהו רציני "דוגי סטייל" כזה שחייה אבל כנראה שאני לא כלבה מספיק.


3.יש לי תמונה של כוכב הפורנו האהוב עלי על התקרה.לא נכון.
יש כוכב פורנו שאני אוהבת אבל אני אוהבת אותו בתנועה יותר מאשר סטטי.ככה שקצת מיותר לתלות תמונה שלו,אלא אם יהיה לי חשק להכין תמונה תלת מימדית.למרות שלא חסר מי שיספק את הסחורה.


4.הרכבתי עמוד חשפנות בחדר.לא נכון.
הדירה שכורה.אבל ביום מין הימים אני נשבעת שיהיה לי אחד כזה ואתם עדים לשבועה הזו.חוץ מזה שזה כייף הטיפוס והיתמעלות עליו דורשת לא מעט אימונים ככה שזה מחטב בטירוף.


5.אחד האקסים שלי דוגמן.נכון.
הוא לא היה דוגמן כשיצאנו למרות שתמיד היללתי את יופי הגברי-נשי מה שהכי הפתיע אותי הוא שהוא מעולם לא נענה למחמאות שלי ותמיד היה מסרב להן ואיפה הוא כיום.
*הכי הרבה צדקו,בחור יפה זה כמו אקססורי -רק מוסיף. 


6.מעדיפה מלוח על פני מתוק.לא נכון.
מי שראה את הפוסטים של חודש פברואר ידע שאני ממלאה את ליבי וישבני בנוטלה.


7.מעולם לא שברתי שום עצם בגוף.נכון.
היו לי הרבה נפילות בחיים וחלקן היו פיזיות -שרדתי או לפחות עד המשאית הבאה.


8. אני מגדלת צמח טורף.לא נכון.
לא נכון לבנתים, לכבוד הקיץ וזה שבדירה שלי אין רשתות על החלונות החלטתי על הדברה טבעית או אולי "מלתעות" יותר מתאים.כמה שהוא יפה.



9.יש לי משקפיי ראיה בשווי 5000 דולר.נכון.
איי שם בצבא כשהיתי עובדת במועדונים על כישורי הפוטושופ שלי הרווחתי כסף מספיק בשביל לקנות גם את זה.זוג משקפיי רוברטו קוואלי עם עיטורי זהב,מה שלא לקחתי בחשבון שהמשקפיים האלה כל כך כבדים עד שאחרי כמה שעות איתן מאבדים את חוש הרייח בנוסף לסעיף הראיה.
*הכי הרבה טעו בסעיף הזה,באחד הפוסטים האחרונים שלי כתבתי על אהבה שלי לקניות וכמה שקשה לי להתאפק כשאני רואה משהו מושלם,קשה לי לדחות סיפוקים.


10.הצלחתי להחזיק מעלי 120 קילו בערך.נכון.
אחד האקסים שלי שקל ככה בערך,זה היה עוד בתקופה המצומצמת שלי (40 קילו),ביום בהיר אחד התחשק לי להיות מאוד מזוכיסטית וביקשתי שישב לי על הבירכים מין משחק תפקידים כזה ואני בתור הנמלה.





והמנצחת היא marianna! קומיקס וקפה מהקרנף אליי!

נכתב על ידי האקסית הסודית , 16/3/2015 20:32   בקטגוריות האקסים, אירוע משמעותי, צוהר אחד, פסטיבל וכנס ויריד, תל אביב  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקסגורו ב-28/3/2015 11:13
 



- מאחד עד עשר.




האקסית הסודית\עסוקה תרגול פעילויות חשבון בסיסיות.
נכתב על ידי האקסית הסודית , 2/3/2015 23:43   בקטגוריות תל אביב, רצועת קומיקס  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האקסית הסודית ב-5/3/2015 00:19
 



25,336
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאקסית הסודית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האקסית הסודית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)