לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לומבי חושבת בלי פסיקים ובלי נקודות


לומבי קולומ בילומ בילומב.

Avatarכינוי:  לומבי

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

גם הקשר הזה מתקדם מהר מאוד


ודווקא בפן הרגשי. אנחנו הולכים ומתאהבים ואף פעם לא פיתחתי רגשות ונקשרתי למישהו ככה כל כך מוקדם. יש בזה משהו מפחיד כי זה פיתוח ציפיות ואפשר להתאכזב ככה בקלות או למצוא את עצמנו כלואים בתוך כלוב של רגשות עם הבנאדם הלא נכון. 

הרבה זמן לא הייתי מאושרת ככה. יש לנו המון לאן להיפתח ואנחנו מרגישים בנוח לעשות את זה. הלוואי שזה יימשך ושלא נמצא את עצמנו נסגרים. לאט לאט. הלוואי שהוא יהיה המקום בו אני מרגישה בנוח לפרוק תסכולים, במקום לשמור אותם בפנים או לפרוק אותם על הגוף שלי.

הוא בנאדם מדהים ואני מקווה שעצם הייתי הראשונה שלו לא ת ברי ח אותו אח''כ בחיפוש אחר גיוון.

אני מאושרת. לא חשבתי שאני אמצא מישהו שיהיה כל כך מיוחד בשבילי אחרי נעם והנה הוא. אפילו יותר מיוחד. והרבה יותר אכפתי.

נכתב על ידי לומבי , 12/7/2014 19:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , חינוך
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללומבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לומבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)