לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לומבי חושבת בלי פסיקים ובלי נקודות


לומבי קולומ בילומ בילומב.

Avatarכינוי:  לומבי

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

אני אומר לו היום


שאני מצטערת על כמה שאני מאכזבת אותו ושאני דוחקת אותו. אבל אני לא פנויה ללהיות אכזבה עכשיו. או עול. ולכן אני לא מצליחה להתמודד איתו יותר. 

אני אומר לו שכן ניסיתי לשים את עצמי במקום שלו והיה לי עצוב אבל אני לא מצליחה להתמודד איתו יותר. 

שאני עדיין לא במיטבי ומפחדת להראות את זה כי אני מפחדת שלא יאמינו לי כי יש לי את מיכאל ומיכאל גורם לי להיות במיטבי, חוץ מזה שאני לא רוצה להעציב אותו כי זה באמת יעציב אותו ובשבילו שווה להתאפק. ואז לא תהיה לי אופציה לתת לכם לדעת כלום במידה ואני לא אתאפק.

שאני לא יכולה לספוג יחס כזה עכשיו, פשוט לא יכולה, כי זה גורם לי להרגיש כאילו זה גדול יותר ואז זה הופך אוטומטית לגדול יותר מהסוג שבראש שלי ועכשיו אני סתם מסתבכת. 

אני לא פנויה להתמרמרויות הביקורתיות שלך כלפיי. אני רק מחפשת נצנצים על הרצפה כשאני איתך בגלל זה. אם זה באמת כי אני לא מספיק טובה אז תעשה לי טובה ותוותר כי אם זה המחיר שאני צריכה לשלם בכדי לסיים את השנה הזאת בצורה של ביחד אז אני צריכה לשקול את הכל מחדש.

 

נכתב על ידי לומבי , 6/8/2014 15:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , חינוך
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללומבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לומבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)