לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לומבי חושבת בלי פסיקים ובלי נקודות


לומבי קולומ בילומ בילומב.

Avatarכינוי:  לומבי

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

סמכות משמעותית בשבילי


היא אדם שנמצא בדרג יותר ''בכיר'' ממני, שחשוב לי לא לאכזב אותה. סמכות משמעותית בשבילי היא דמות שיכולה לפרגן לי ואני באמת אאמין למה שהיא אמרה. באמת. 

 

ההורים שלי הם לא סמכות משמעותית

רוב המורים שהיו לי הם לא סמכות משמעותית

הרכז שהיה לי

הוא היה סמכות משמעותית.

 

ובאופן כללי, בדרך כלל, אני לא אוהבת סמכויות. 

 

נכתב על ידי לומבי , 14/8/2014 00:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , חינוך
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללומבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לומבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)