לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים חדשים


Avatarכינוי:  חופי

בן: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2013

בשר ודם


אני לא מצליח להתעודד ולצאת מהעצבות הזאתי.

אני נראה רע ולא מושך מהרגיל.

אני חרד.

אני מוזר.

אני בודד.

ונמאס לי. 

בא לי חיבוק חזק, ולא משחרר. ממישהי, שאומרת לי תוך כדי שהכל יהיה בסדר. שאין לי מה לדאוג.

שהיא אוהבת אותי וזה כל מה שחשוב.

אבל זה לא יקרה.

נכתב על ידי חופי , 9/9/2013 12:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מקום לדאגה ב-9/9/2013 13:55




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחופי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חופי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)