לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים חדשים


Avatarכינוי:  חופי

בן: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2013

לשקר אין רגלים


איך לא הקפדתי על זה?

איך פתאום, רק כשנראה שהכל עומד להתנפץ, הבנתי ששוב פעם שיקרתי.

ומהסיבות הרגילות - לעניין.

אז

ואא וואאא

עכשיו אני...

אני עדיין חלק מ"הם" ? האם יתחקרו אותי פעם הבאה שאתראה בחברה על השקר? מה אם ישאלו "משהו שאמרת בכלל היה אמת?"

האם באמת אפשרי פשוט לעזוב את כל המושב והאנשים שאני מכיר כאן סופית, ולעבור לתל אביב, הפעם, בלי שקרים.

אני לא מעניין, לא ככה. השקרים הלבנים האלה הם כמו בקבוקוני קריסטל שמכילים חומצה (תיקון:חומר קורוסיבי), נראים יפה אבל מתנפצים ועושים כל כך הרבה נזק.

פעם כבר למדתי מהלקחים האלה, ביסודי,ואז פשוט לא דיברתי.

ועכשיו, מה יקרה?

טוב, יאללה להיות לבד לנצח.

חבר'ה, כשלתי בלהיות אדם עכשיו אני צריך להתבגר להתגבר ולהיות ממורמר על כמה שהעולם קטן (בישראל).

נכתב על ידי חופי , 14/9/2013 05:42  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חופי ב-15/9/2013 22:40




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחופי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חופי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)