לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dust in the wind


Nothing lasts forever..

כינוי:  mrs.understood

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

כפתורים


ההוא בשולחן ממול קנה לי צ׳ייסר, והזה שעל הבר הזמין לי עוד שניים..

ממולם ישבו 7 בנים בשולחן אחד והם פינקו אותי בבקבוק פרפקט זול והריח המר של הוודקה קנה אותי ישר. 

ויום אחרי זה כשקמתי בבוקר הרגשתי כאילו הראש שלי מנסה לעכל את עצמו. האנשים הקטנים שחיים לי במוח לא הפסיקו לדפוק על הדפנות שלו כאילו ציפו שייפתח. והקיבה שלי מנסה להיאבק בהם ולדחוף אותם החוצה מהראש שלי, אבל הם נותנים פייט הבני זונות, דופקים ודופקים עד שנדמה כאילו נפתחים לי סדקים קטנים בראש.

והם דורכים בפנים על כל מיני כפתורים, לא כל כך מסודר שם בראש שלי מאז שהלכת, כל הכפתורים מבולגנים בכל מקום והם דרכו דווקא על זה שמפעיל את הדמעות. אז כן בכיתי, בכיתי ולא רציתי אפילו, הכל בגלל הכפתורים המטומטמים האלה. 

אתמול בבוקר שמעתי פרסומת ברדיו שמציעה בניתוח אחד פשוט לרכז את כל הכפתורים במוח בכפתור אחד גדול- ״בואו לגמור עם הבלאגן״ הם אמרו.

ביום ראשון שבוע לאחר מכן, כבר קבעתי לעצמי תור לניתוח ועכשיו, כשהאנשים הקטנים מתרוצצים לי במוח ובטעות לוחצים על הכפתור, כל הרגשות מתפרצים ביחד.

בכי, צחוק, הלם ודיכאון..ככה לפחות אף אחד לא יצליח להבין שבכיתי בגללך.

נכתב על ידי mrs.understood , 30/7/2014 19:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmrs.understood אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mrs.understood ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)